Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför är det värdelöst att dela upp ungdomar och vuxna?
Det har varit så tidigare år, dvs utom de två sista åren då Campen gått i Timrå.
Ride Campen kommer att gå på Bökeberg I Skåne den 15-18 Juli.
Info kommer att finnas på arrangörens hemsida www.wris.nu så fort den är färdig.
Annars är de ju ett bra sätt att låta ungdomarna träffas på...
Varför är det värdelöst att dela upp ungdomar och vuxna?
Det har varit så tidigare år, dvs utom de två sista åren då Campen gått i Timrå.
Ride Campen kommer att gå på Bökeberg I Skåne den 15-18 Juli.
Info kommer att finnas på arrangörens hemsida www.wris.nu så fort den är färdig.
En ungdopms grupp en vuxen grupp..fiffty fiffty
ja om Ridecampen nu verkligen är på bara 2 dagar så kanske det är för få dagar..för de som har långväga neeer till Skåne, men okey bodde jag där i närheten skulle man nog haka på trailern för 2 dagar..Om den nu inte är på fler dagar..
den var bättre när den var på fler dagar...och i mellan Sverige...Men då kan man väll dela upp fiffty/fiffty under alla fyra dagarna... en mycket bättre idé
Varför inte låta alla ta del av fyra dagars träning när duktiga amerikanare väl kommer... det upplägget som har varit på Timrå tycker jag har varit helt kanon! Ungdomar/vuxna blandade... varit uppdelade i två grupper under fyra dagar (3½ dagars träning) kunnat gå igenom så mycket som möjligt av det som de kan erbjuda... tycker det bara är dåligt att dra ner för alla till två dagar...
Gemenskapen för enbart ungdomar ser vi till att den funkar i alla fall.. vi unga fräsha har alltid hittat på något skoj under de kvällar vi har haft...
Dessutom för min egen del så hamnar jag i så fall med bara vuxna (eftersom jag detta år i alla fall räknas som vuxen i tävlingssammanhang) så mister jag skojiga delen med ungdomarna... alla åldrar kan ha sjukt skoj tillsammans... ung som gammal...
Så varför inte fortsätta på ett vinnande koncept?