Ride and Drive

bokslukaren

Trådstartare
Någon som vet vad det är för klass vet att det är en show klass men mer har letat men hittar ingen info. :confused:

har hittat en tävling där det skall ingå som klass (regional ponny) i sommar lite nyfiken vad den går ut på

tacksam för svar :bow:

Sv: Ride and Drive

Hittat detta på www.falsterbohorseshow.se

Jeep Ride & Drive

Här är tävlingen som har full gas från början till slut
Först tar ryttarna sig an en hoppbana till häst, för att sedan snabbt växla om till en jeep och fortsätta på en fartfylld färd med nya hinder. Denna tävlingen engagerar alltid publiken lika mycket som ryttarna så det är full uppbackning hela tiden.

/M

Ride and drive finns ju me i falsterbo!!
:banana: :p :banana:

har sett detta me men detta är en tävling för ponny, och man har ju inte körkort i ponny åldern, dom som körupp samma år som dom fyller 18 e inte så många

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: Lady_S
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 197
Senast: Fiorano
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 020
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2