• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Draksus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 920
D

Draksus

riddare i gävledalatrakten?

jag undrar om det finns några riddare i gävledala trakten???
jag bor i falun och är väldigt nyfiken på tornerspel, tycker det ser skitskoj ut :love: .
jag har en svenskridponny som jag fött upp själv som snart är 2 år
jag skulle tro att han blir en stor D-ponny eller en liten häst. Jag undrar om de måste vara över 148 i mankhöjd för att få tävla?
tacksam för svar!!! mina frågor är tusen :crazy:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: riddare i gävledalatrakten?

Närmaste sällskapen för dig är väl de i uppsala/stockholm skulle jag tro. Nordic Knights eller Celeres Nordica.

Vad det gäller storleken på hästen så är det endast på SM som den regeln gäller. Sen väljer varje sällskap själva om man vill stoppa "ponnyhästar" från övriga spel. Många quarters, araber och även nordisar kan ju vara gräns fall.

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 326
Senast: sorbifolia
·
Hundavel & Ras Är helt ny här, första tråden för mig detta :D Så ha lite överseende om jag gör nåt galet :angel: Har läst ett tag här innan jag blev... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 031
Senast: giovanna
·
H
Träning Hjälp! Nu måste jag åka in med min häst till klinik igen. Problemet är att vi var där för två år sedan. Det besöket ledde till att...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: Rebecka83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka