Riddar kartan!

Scorpan

Trådstartare
Efter alla dess år med frågor om vilket sällskap som är närmast ditten eller datten och med det huvudbry som följer har jag nu tagit tag i saken och börjat tillverka "Riddarkartan".

Så här långt har vi kommit nu, om erat sällskap inte är med så är ni inte alls diskriminerade utan det beror endast på min hjärnförvirring ;)

riddarkartan.jpg

1. Jamtlandicum
  2. Delsbo
  3. Celeres Nordica
  4. Nordic Knights
  5. Bockens Kämpar
  6. infensus
  7. torneamentum
  8. tvenne byar
  9. järngänget
  10. modulus event (har inte exakt ort ännu)
  11. fortis insania
  12. St Nicolai

Det saknas ju sällskap det ser vi ju alla men vilka och vart finns dom i landet? En ort som dom här "hemma" på så kan jag skapa en prick på kartan också... ;)

Tanken är att denna karta skall kompletterad med kontaktuppgifter till sällskapen så småningom.

Sv: Riddar kartan!

Mycket bra Jobbat! Dock heter vi Trenne Byar Annars så är det kanon!:bump:
Sen skall du kasta om siffrorna vi är åtta Järn gänget nio.

Mycket bra Jobbat! Dock heter vi Trenne Byar Annars så är det kanon!:bump:
Sen skall du kasta om siffrorna vi är åtta Järn gänget nio.

En by mer eller mindre :angel: hehe det ska jag åtgärda!! Är det prickarna som ska byta plats?

Va glad jag blir att ni gillar den!

Har gjort det på den bilden som jag jobbar med! En ny reviderad bild kommer upp så småningom =)

Scorpan: Vad ärdet för riddare i delsbo?

Det är ett gäng som tränar med hjälp av celeres - dom finns representerade här på buke - kolla tråden "hur blir man riddare" så finns dom där. Min tanke med kartan är att inte bara färdiga riddarsällskap ska vara med på den utan även ställen där man kan få prova på.

Vilket gäng hör du till?

Jag tillhör Delsbogänget eller Delleknights som vi kallar oss:) Var bara nyfiken att se om det var lilla vi som var med på kartan. Eller om det fanns ngt mer i Delsbo som jag inte kände till.

Aha! Då förstår jag =) Tanken är att den ska kompletteras med kontaktuppgifter sen

Ååh va kul. Blir kanonbra att se var alla finns. Jag har oxå haft funderingar på det tidigare så jag blev väldigt glad över kartan:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka