Ridbyxor...

O

_otursbarn_

Ska beställe "lite" grejjs från b*rjes.. funderar på nåra av deras billiga ridbrall.. å ha som "slit-o-släng"..

Hur är deras manchestarbyxor i storlekarna.. små-stora-nomala?
och hur är deras Full Seat ridbyxa i storleken?

jag själv är Smal. Byxorna behöver itne sitta slickade, lite ledigt, men inte pösigt å hängiga i baken som om ja skiti på mej :o

Jag skickade efter ett par manchesterridbyxor men skickade tillbaka dom då dom knappt var elastiska :mad:

Däremot kan jag rekommendera de som kostar typ 265:-, är helskodda och finns i mörkrött och marin. Dom sitter jättebra och är ordentligt elastiska! :)

jag har de svarta i manchester. har på mej de nu tom. de är små i storlekarna. i vanliga fall har jag 36-, beställde 38, som jag nu kommit på kommer bli alldeles för stort i sommar utan två par långkallingar. vart väldigt bra än så länge, mkt sköna å sånt :)

Min kompis har såna. Hon är smal och tycker dom är lite stora. Dom ser ut att sitta bra på henne. Hon tycker dom är bra, men föredrar egentligen helskodda, så hon använder hellre sånna.

okej.. tyckte dom såg snygga ut.. kasnke kan beställa båda två av dom billiga ridbrallorna :bump: heh dom va såå billiga.

men kan ju testa menchestarbyxorna iaf.. kostar ju inte mkt å skicka tillbaka

jag gillar inte dom billiga helskodda, dom är ribbade och inte så sköna.
Gillar deras tygskodda för 299. Nyss hade dom helskodda för 300kr på rean som jag gillade.
Både dom tygskoda och dom helskodda på rean var normala i storlekarna.

Deras billigaste helskodda satt som skit helt enkelt på mej. O väldigt små i storlekarna va dom. INget jag skulle köpa som annars tycker om att handla där.

dom billiga helskodda för 265:- är super :bump: super sköna, dom är helt enkelt perfekt (för min a ben då) jag e ganska liten å smal så jag behöver ett par som sitter åt lite grann! dom är klart värda att prova i alla fall!!
jag har oxå funderat på manchester ridbyxorna men nu när vissa säger att dom är slappa så blir jag lite tveksam :confused:. ja ja... jag skall nog vänta med att köpa en endaste liten häst- ryttarpryl tills jag varit på scandinavium å kollat :angel:.
lycka till med ridbyxorna!

Jag har piaff fullseat, de för 425 och de e supersköna! Har precis fått hem ett par nya då de jag har nu är aldeles för stora pga viktminskning :D Håller bra, inga sömmar som släpper osv..

Liknande trådar

Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 890
Senast: ako
·
Utrustning Skickade tillsist efter ridbyxor från h**ze och nu kom de, allt sitter bra upptil, perfekt i midjan och ner till arshlet, men sen är de...
Svar
6
· Visningar
3 341
Senast: Saigon
·
Utrustning Jag sitter hemma med diskbråck :mad: och börjar bli lite smått rastlös,får ju inte rida eller nåt på ett tag så ja tänkte hrmm shoppa...
2
Svar
20
· Visningar
2 295
Senast: jessivega
·
C
Utrustning Undra om det är jag som är felskapt, men :crazy: Jag vet att jag är lite små tjock, rent ut sagt. Jag skulle gärna vilk aha en Kyra...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
13 147
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar