Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
400 är ju ingenting... tänk om ni fanns nära oss Inte funderat på att flytta?Vi tar en avgift på 400/helår för våran ridbana på 20x60 inkl tillgång till hindermaterial. Vi har dock slopar möjligheten att boka banan då det förra året endast bokades 2 ggr totalt. Trots den låga avgiften får vi ständigt höra hur dyra vi är...
Ja, vem som helst ska väl inte kunna komma och rida där lixom. Kan ju ha någon halvårsavgift, sen är det väl kanske svårt och veta vilak som har betalat om det är många som har häst där och rider på banan.
Jag tycker du ska kunna ta betalt för att folk rider. Har du tillgång till hinder och banan sköts med konstens alla regler (sladdas mm.) så är det inte för dyrt med 400-500kr/termin. Tänk på att dieseln har blivit väldigt dyr. Jag är som du dålig på att ta betalt när det gäller olika tjänster/saker Men kan andra så kan du!Oj, Vi har en jättebra bana som det blivit fler och fler som utnyttjar. Vi tyckte det bara var kul att det kom folk som red till vårt ställe när vi flyttade in för tre år sedan och så hade vi inga skyldigheter heller om vi inte tog betalt. Ibland får vi något som present som tack.
Vi har emellertid funderat på att börja ta betalt eftersom det är många som visar intresse för banan och vill ha träningar av olika slag.
Men är inte 1000 kronor/år ganska dyrt? Jag funderade på typ 600 men har kanske för svårt för att ta betalt av folk( vilket min man säger)? Det kräver ju dock en del arbete från vår sida att hålla efter.
Ja, jag hade ju samma problem som trådskaparen därför funderingarna.