Rida,rida Ranka....

Skickar iväg min man om du tänker vara kelig ...eller också skippar jag kanelbullarna :p

Ps...avslöja inte här (offentligt) vad Lasse sa om oss :o :crazy: :angel:

Hm, svårt val det där... men det är nog bäst du kör på bullarna ;)

Åh nej! Är du galen kvinna? Skulle aldrig sätte er i DEN sitsen! :p :angel: :D

Va fasen? Ska du dopa Humlan? :rofl: :rofl:
Får du henne att äta kanelbulle (eller något annat ur din hand) blir jag impad... :bow: Det är få hon äter ur handen på :smirk: men det kan ju oxå bero på att de flesta inte vill ha händerna (eller andra kroppsdelar) så nära hennes mun :idea: :angel:

Jag då...jag då :bump: :bump:

Gissa VEM som bakade 100 kanelbullar igår då :angel: :angel:
men MYCKET smör, socker o kanel :d :d

Transportören är väl aldrig U.B????? isåfall såg jag honom i måndags :)...

Hur kom vi in på det här villospåret ???

Vår granne (transportören) hur nu han kom in i bilden är inte U.B utan G.M

.....och om Humelibumlan delar med sig av alla sina bullmutor när hon kommer är det ok att hon avlöjar allt hon hör om oss :D

Skickar :confused:....aldrig, men om du kommer och hälsar på ska du få veta allt du vill.

Humelibumlan sitter nog inte inne med allt och jag tror inte att vi var huvudsamtalsämnet i tisdags även om det skulle vara smickrande att vara så intressant.....tyvärr är vi nog ganska "grå" och ointressanta :smirk:

Har ju inte en aning om var ni bor :D
Min hemma bana är i alla fall Axvalla om det säger något :angel:
Kanske ska duka upp ett kaffe och bullbord vid stochampionatet och se vilka som kommer. Sedan får jag lista ut vilka som är "misstänkta" dvs ni :idea:

Ja, eftersom tråden är "din" kan jag ju fortsätta.......

Insatserna till Stochampionatet 2005 är betalda så då kommer jag naturligtvis till dina trakter med min häst :d........men ska jag vara självkritisk så bör hon nog byta tränare om hon ska räcka ända dit :smirk: :angel:
(Vår huvudsyssla är ju uppfödning, men jag kunde inte skiljas från ett av våra föl utan behöll henne som mitt "träningsprojekt") :love:

Däremot brukar vi åka till dina trakter med våra avelsston lite då och då........finns ju många hingstar i Västergötland.

Ta med bullpåsen nästa gång du åker uppåt landet.......kartan finns på vår hemsida :cool:

http://hem.fyristorg.com/sodra.sjoanden

Bor granne med ett travstuteri.
Finns några snyggingar där :rofl:
Kommer ni härråt lovar jag bjuda på bullar!
Men ska ni inte ha dem förrän 2005 stochampionatet är de nog inte så goda längre :p

Hehe, jag tror min kära Humlan kanske inte skulle uppslatta om jag klämde i mig alla dessa fettbildande bullar... :smirk:
Även om dina låter ovanligt smarriga ( det var så L-A, fick mig att jobba på lördagar) :idea: :rofl:

Åh!Nej inte U-B fast jag ser han rätt ofta *bläää* har åkt lite "för" många resor med han få att inte kunna tänka på onormala saker ;)

Kanske ska duka upp ett kaffe och bullbord vid stochampionatet
Fint! :bow: Då var frukosten ordnad :D
Jag är tjejen som gapar och skriker till de 20 fulla killarna... som jag har som sällskap och som aldrig kan sköta sig... :o :eek: Rödtotten är min egen :love: :angel: :rofl:

Liknande trådar

Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
477
Senast: yamyam
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
391
Senast: Lavinia
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 109
Senast: cewe
·
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 110
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka