Rida och jogga efter skrapning

C

Chine

Skriver under annat nick här, inte för att så många känner mej här men ändå.
Det gick inte som planerat med min graviditet:(. Fick blödningar i förra veckan och vid VU konstaterades att bäbisen varit död:eek: sedan ca v7 (var i v12). Ska nu skrapas och undrar hur länge det tar innan man kan motionera (rida och jogga) efter skrapningen:confused:. Någon som gjort skrapning förrut och vet, jag har aldrig gjort något sånt.
 
Sv: Rida och jogga efter skrapning

Tyvärr vet jag ej svaret på din fråga. Men ger dig en tröstande kram gällande det som hände :cry: *kram*
 
Sv: Rida och jogga efter skrapning

Jag fick missfall och skrapades efteråt. Jag red efter bara några dagar. jag hade inte ont vad jag kommer ihåg, men det blödde ju. Men det är inte värre än mens så jag red på som vanligt.
 
Sv: Rida och jogga efter skrapning

Svarar båda..tack för tröstkramarna.
Vad bra, då kan jag räkna med att kunna hålla igång hästen, några dagar vila kan hon få bara.
 

Liknande trådar

Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 563
Senast: Karamello30
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 712
Senast: Jamtland
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 446
Senast: sorbifolia
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 592
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp