Rida och jogga efter skrapning

C

Chine

Skriver under annat nick här, inte för att så många känner mej här men ändå.
Det gick inte som planerat med min graviditet:(. Fick blödningar i förra veckan och vid VU konstaterades att bäbisen varit död:eek: sedan ca v7 (var i v12). Ska nu skrapas och undrar hur länge det tar innan man kan motionera (rida och jogga) efter skrapningen:confused:. Någon som gjort skrapning förrut och vet, jag har aldrig gjort något sånt.

Sv: Rida och jogga efter skrapning

Tyvärr vet jag ej svaret på din fråga. Men ger dig en tröstande kram gällande det som hände :cry: *kram*

Jag fick missfall och skrapades efteråt. Jag red efter bara några dagar. jag hade inte ont vad jag kommer ihåg, men det blödde ju. Men det är inte värre än mens så jag red på som vanligt.

Svarar båda..tack för tröstkramarna.
Vad bra, då kan jag räkna med att kunna hålla igång hästen, några dagar vila kan hon få bara.

Liknande trådar

Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 392
Senast: Brandgul
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 197
Senast: Lisa2014
·
M
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 12 (11+3) och är så totalt inkapabel att ta tag i något. Ska försöka beskriva vad som hänt. I höstas visade det...
Svar
13
· Visningar
6 214
Hästmänniskan Måste bara få skriva av mej lite! E så förb¤nnad!!! I stallet där kompisens häst( å tillika min medryttarhäst) står är det mock schema...
Svar
7
· Visningar
1 345
Senast: sussa74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama