Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har min vanliga storlek, men jag vet att många har en storlek mindre än vanligt just eftersom de är så stretchiga.Tack så jätte mycket för tipsen! Jag ska kolla lite mera noga på börjes och horze också men jag tror att det nog blir Maya Delorez. Och somsagt så jag kommer inte rida lätt eller nåt och det är nog bara bra ifall dom är jätte klistriga!
Men en fråga bara hur är storlekarna på dom? Det är ju XS S M och såna storlekar. Ska man ha sin vanliga storlek då eller är dom större eller mindre?
Jag har bara ett par tights från hööks (vintertights) och de gick sönder i sömmarna väldigt fort. Dålig kvalitet!Jag var på Hööks igår och de hade rejäl rea på vissa ridtights!
Kolla deras hemsida.
Tack så jätte mycket för tipsen! Jag ska kolla lite mera noga på börjes och horze också men jag tror att det nog blir Maya Delorez. Och somsagt så jag kommer inte rida lätt eller nåt och det är nog bara bra ifall dom är jätte klistriga!
Men en fråga bara hur är storlekarna på dom? Det är ju XS S M och såna storlekar. Ska man ha sin vanliga storlek då eller är dom större eller mindre?
@EmmaFilippa Jag tror du ska välja antingen performance eller function, de andra modellerna är inte lika strechiga utan mer fasta i tyget. Function är högre i midjan, performance ganska normala.
Normala åt det större hållet skulle jag säga. Så ligger du mellan två storlekar så ta den mindre.Tack så jätte mycket för tipsen! Jag ska kolla lite mera noga på börjes och horze också men jag tror att det nog blir Maya Delorez. Och somsagt så jag kommer inte rida lätt eller nåt och det är nog bara bra ifall dom är jätte klistriga!
Okej det är function som jag har kollat på så det verkar ju bra då ifall dom är mest stretchiga!@EmmaFilippa Jag tror du ska välja antingen performance eller function, de andra modellerna är inte lika strechiga utan mer fasta i tyget. Function är högre i midjan, performance ganska normala.
Fick du skav i knä vecken när du gick och så eller när blev det?Jag gillar Kingslands tights bäst.
MD trillar ner (några cm) och jag fick skav i knävecken även när jag inte red. De slets också väldigt fort (var utslitna efter 3-4 dagars användnde under ett par månader.
Tights är ganska förlåtande iom att de är så strechiga och det är lättare att hitta "rätt" storlek än med vanliga ridbyxor.
Jag har haft mina MD i flera år och de har inte blivit slitna. Jag använder dem dock bara på sommarhalvåret eftersom jag är frusen och behöver varmare byxor på vinterhalvåret.Fick du skav i knä vecken när du gick och så eller när blev det?
Om jag köper ett par så kommer jag nog bara ha dom en gång i veckan och iallafall justnu bara skrittar jag en liten stund så jag tror inte dom kommer slitas så jätte mycket iallafall!
Fick du skav i knä vecken när du gick och så eller när blev det?
Om jag köper ett par så kommer jag nog bara ha dom en gång i veckan och iallafall justnu bara skrittar jag en liten stund så jag tror inte dom kommer slitas så jätte mycket iallafall!
Okej jag fattar! Men då är nog inte det nåt problem för mig iallafall för jag kommer inte gå nånting utan kommer bara sitta och rida.Ja, jag fick det av att gå. Min häst var skadad och jag promenerade och tömkörde enbart.
Okej vad bra!Jag har haft mina MD i flera år och de har inte blivit slitna. Jag använder dem dock bara på sommarhalvåret eftersom jag är frusen och behöver varmare byxor på vinterhalvåret.
Okej alltså vanliga tränings tights? Det var ju jätte smart ifall det funkar för dig! Men jag vill ha riktiga rid tights.Jag köper när det är rea på stadium. Bra sidoficka, finns både tunna och tjockare material i olika färger.
Behöver inte ha siliconskodda thigths.