rid hjälp!!!

M

magic spell

hej hej. ingen som behöver lite extra jobb i skåne?
behöver hjälp med lite ridning.. är så svårt att få tag på någon som är van vid pigga galoppörer!!:love::angel:

Sv: rid hjälp!!!

Hade jag inte haft så fruktansvärt dålig kondis :angel: hade jag gärna hjälp dig ! Bor nära dig också ..

vet ju om att det finns gott om folk som håller på med galopp här, därför frågade jag här!!! tog det inte direkt som någon annons!!:)

Beror på vart i skåne du bor?
Jag har ridit och tränat en del hästar på jägers!

Jah de hade vi ju kunnat..Nu är jag ju inte klar med körkortet *suck* Jag har ridit i Hemmestorp hos Rehn Kunnigas & Lotta Bagger

Liknande trådar

Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
834
Senast: Fiorano
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: _Taggis_
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 234

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka