aicha

Trådstartare
(Haha Lena jag hann först!) Efter att ha invaderat tråden om Öveds underlag så gjorde jag efter vissa påtryckningar en egen tråd.

Världscupfinal på Ribban nästa helg, och ryktet säger att hela 9 ryttare ska få rida!

De som är klara är

Anna Hilton
Linda
Victoria
Anna Hassö
Nicke
Johan

sen så gissar ju jag (efter vissa hrm, tips) på att det blir
Tobbe
Therese
Katrin
som tar de sista platserna. Vad tror ni?

Sv: Ribban!

(Svarar på ett inlägg från den andra tråden)

Men är Robin igång? Han har ju inte gått på evigheter?

aicha skrev:
(Svarar på ett inlägg från den andra tråden)

Men är Robin igång? Han har ju inte gått på evigheter?

vet faktiskt inte..hörde bara att de andra fyra va

Johan o Tom
Tobbe o Teodor
Katrin o Pandora
Sara o Robin

men kan ha fel...

Jaja, det lär vi märka! Kul med så många svenskar, förra året var ju katastrof med så få svenskar som fick starta och flera tomma platser...skönt att de verkar ha lyssnat på folk det här året! :smirk:

Ja verkligen. Att det dessutom blev tomma platser kvar va ju d mest katastrofala av allt...hade ju lika gärna kunnat fyllas upp av våra kära svenskar...men bara att ta revansch i år helt enkelt...hoppas d inte kommer mer regn bara...står vatten på sina ställe o ganska blött där nere...

det är det här med o varit den senaste veckan..men tydligen har inte vattnet försvunnit sen den månaden som gick med ihållande regn hela jäkla dagarna!! men kommer d inte mer vatten blir underlaget toppen...annars kan d bli slirrigt :smirk:

Ja, jag var ju tvungen att åka till kliniken.

Hur blir det med Bonn-tråden? (endast för bönder... ;))

Tobbe ska rida med Theodor iaf :)
Och Piia kommer om Karuso är ok...

Jag hade gärna åkt dit, men ska tävla själv!!

Senast ändrad av en moderator:

Jag skulle också gärna dit, men har pålle på dressyrclinic så det beror på vilka tider han ska gå där. Har jag tur så blir det clinic tidigt på morgonen...

jag ska vara hinderdomare!!:bump:

nån som vet varför magnus och prescott inte kommer till start???:crazy:

*kl*
Jag ska dit och kolla. Ska bli jättekul! Hoppas på underbart väder så man kan få lite sol på näsan oxå.

Han tycker inte Prescott är redo, han har bara gått *** denna säsongen.

Katrin?? Har hon ens fullföljt en tävling i år?? (jag har ju varit rätt ointresserad detta året skyller jag på)

Liknande trådar

W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: LenaH
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 693
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar