Ribban o Lantliga EM

B

Birke

Vilka tror nu kommer att rida CNC** på Ribban? Såg att Brita Prejer skulle rida men tror att hon skulle rida Lantliga EM som går samma helg. Ida Sandin ska väl oxå rida Lantliga EM? Ska Anna H rida den fina skäcken? :love:

Sv: Ribban o Lantliga EM

Birke skrev:
Vilka tror nu kommer att rida CNC** på Ribban? Såg att Brita Prejer skulle rida men tror att hon skulle rida Lantliga EM som går samma helg. Ida Sandin ska väl oxå rida Lantliga EM? Ska Anna H rida den fina skäcken? :love:

Japp, den fina skäcken :love: ska gå Ribban. Emelie Westin ska rida Ribban, med Touch Wood. (hon jobbar hos Anna)
Tror oxå att Linda Algotssons 6-åriga hingst Rhegame ska gå Ribban.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 179
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 821
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 849
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka