Rhino Pony Plus

G

GaurdianAngel

ponyplus.jpg

Någon som vet om täcket är bra? Funderar på att beställa ett eller om man ska köpa ett halstäcke (vinter,regn) från exklusiv
hoghals2_150.jpg
.

Någon som har några erfarenheter från något av dem?

Sv: Rhino Pony Plus

Nu har jag inte helhalsen men jag har ett halvhals från rhino till shettisen. SUPER, det bästa täcket jag har haft till henne. Jättebra passform, lätt och behagligt att handskas med. Regntätt är det också till 100%. Fler rhino ska införskaffas....:-)

Exlusiv har jag inga erfarenheter av.....

Vad är det för strl på din shettis? En tjej i stallet funderar också på att köpa men till sin shettis som är 106 cm och ganska ädel. Det brukar vara så dålig passform på täcken till så små.

JAg får återkomma med det, kommer inte ihåg utan fåt nog kolla på täcket. Jag har en ganska stor shettis, maxad ca 107-110 cm och ganska lång i kroppen...

Kalinka skrev:
JAg får återkomma med det, kommer inte ihåg utan fåt nog kolla på täcket. Jag har en ganska stor shettis, maxad ca 107-110 cm och ganska lång i kroppen...

Stl 100 har hon på rhinot. Hon är lite "kul" i storlekarna hästen för att shettistäcken 105 cm kan hon inte ha utan man får köpa "storhäst" täcken i stl 105, de passar.

Det sägs ju att rhino/rambo ska vara stora i storlekarna.....

Passformen är super, jaghar inte haft något bättre täcke på henne faktiskt och passformen på rhino är nog lika på 100 som på 135 cm skulle jag tro. JAg har bara en sak att säga: :bow: :bow:

Senast ändrad:

Tack för Dina svar!! :bow:

Kommer beställa 2 st täcken idag, så får vi se när de kommer. Är de dåliga så gnäller jag på dig. ;) :angel: :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
338
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 104
Senast: MiniLi
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 476
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
241

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka