Resväska att åka på

misan

Trådstartare
Framåt sommaren ska vi ut och åka lite med familjen, och jag tänkte försöka göra det så enkelt och roligt som möjligt med allt som hör till. Med en liten på några månader blir det mycket att bära så för att 2-åringen ska tycka det är kul tänkte jag skaffa en väska på hjul som han både kan sitta på o åka, och kanske tycka det är lite kul att dra korta sträckor i alla fall.
Men, nu kommer jag inte alls ihåg vart jag har sett såna?! Några tips?? Är de vettiga eller bara pyttesmå och ytterligare en sak att släpa på..?

Sv: Resväska att åka på

Vi har sadana till vara barn, av market Trunki. Barnen ar 5 ar och vi har haft vaskorna sedan de var 2, vi reser mycket och de har varit/ar fantastiskt bra. Om man bara aker over helgen far man t.ex. plats med hela barnets packning, plus en separat vaska (som man far kopa till) med leksaker etc. Man far packa max 5kg i dem men det racker gott och val - for oss iaf!
De ar roliga att aka pa, latta att dra och aven latta att bara (t.ex. i rulltrappor). Nar barnen var mindre och inte sa balanserade sa hande det att Trunkin valte i kurvor om man drog lite for fort, men det hander i princip aldrig numera. Nu borjar barnen dessutom tycka att det ar lite kul att dra vaskan sjalv. Urbra att alltid ha nagonstans att sitta ocksa.

Kan varmt rekommenderas!

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 145
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 622
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar