S

sucka

Tänkte anmäla mig till tävling, men jag hittar inte mina gamla resultat som jag måste ha? Var kan jag hitta dem? Någon som vet?

Sv: resultat

Tänkte anmäla mig till tävling, men jag hittar inte mina gamla resultat som jag måste ha? Var kan jag hitta dem? Någon som vet?

Går det inte att gå in på SIFs hemsida där de har resultat från olika tävlingar & leta upp dina resultat där?Kanske går att skriva ut?
det ska ju vara registrerat nånstans iaf tycker man.

en kompis sa också att det ska finnas på sifs hemsida...men jag hittar det inte. inte på sport, resultat iaf... den sidan där jag skulle kunna få fram det, på stormur, vilket eg. är åtminstone ett av de resultaten jag behöver, den fungerar inte. ÅÅÅHH, det är såååå typiskt när man har bråttom också!!!!

en kompis sa också att det ska finnas på sifs hemsida...men jag hittar det inte. inte på sport, resultat iaf... den sidan där jag skulle kunna få fram det, på stormur, vilket eg. är åtminstone ett av de resultaten jag behöver, den fungerar inte. ÅÅÅHH, det är såååå typiskt när man har bråttom också!!!!

Testa att ringa SIFs kansli då & kolla om de kan få fram ngt.

Det verkar inte så, det är redan fullt!:crazy: Nu har ni ju tjatat så mycket så vi får se:D Hinner jag så hinner jag, annars får jag väl stryka mig om det inte går ihop.

Ja klart du skall tävla med din pudding:d Ni är ju så fina på tävlingsbanorna!! Åh, nej är det dom natinella du tänker på?:crazy:

Ja, han nickade så instämmande när Vivi sa att han också ville åka på tävling när alla andra gjorde det!:p Varför så farligt med de nationella?

Fast det kanske lät fel för man kan ju tävla även om det inte är nationella:idea: Lotta har ju en plats ledig tror jag i transporten till en tävling i slutet av Maj. :D

hehe...det lär ni ju inte få göra! Får ta det som senior istället;)

Ni tävlar båda de helgerna va?
Norrköping är garanterat, andra helgen i maj, men Sala var fullproppad. Så det får jag veta i helgen, men där är det förmodligen kört. :crazy:

Åh skall du vara mer på Norrköping :D Gud va kul, får man följa:) ?

Nej, tyvärr:( Vi skulle vart med på Norrköping men det blev inge, strök mig eftersom det är smartare från min och Drafnars sida att ta nationella nästa år, då Drafnar förhoppningsvis fått mer tempo i ökade tölten.

Jag kunde vart med på Solbacken med Drafnar. Men det är ju lite onödigt då han inte har så mycket tempon ännu i tölten. Sedan tyckte Anne också vi skulle vänta tills nästa år så vi kan vara med och slåss på riktigt:D

Ja, häng på. Du får vara moraliskt stöd!:D

Ja, det är väl smart gjort! Jag måste ju ta vara på de här, sista året som young rider. Även om det bara är för kul!

Tölt är det a, fyrgång är det b (tyvärr). Hade önskat att det var tvärtom. Fyrgången är sååå mycket roligare!:love:

Kul att ni kvalade upp er till b-klass!

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: CaisaCax
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka