resultat mechelen

M

mathil

Helena persson felfri i grunden, verkar bli många felfria

Senast ändrad av en moderator:
Sv: resultat mechelen

Om du går in på hastmagasinet.se finns det en länk där till live resultat. avslöjar hur det gick eftersom om jag antar att många ska se det ikväll

Tycket det var roligt att se en sådan lycklig och förvånad vinnare :bump:

Synd det gick åt skogen för henne i omhoppningen!
Men vad kul att se vad glad danskan blev när hon vann! :love:

Parmler sa en konstig kommentar bara?! :confused:
Han sa att det var "så kul att ngn som inte hade så stora ekonomiska förutsättningar kunde komma så långt" och menade Helena Persson.
Men till mig och övriga deltagare på en hoppkurs sa han "det här är ingen sport för fattiglappar".
Hur går det ihop?!

kopparberg: men tror du Helena Person är en "fattiglapp". Det sas ju att hon är delägare i alla hästar i stallet, knappast något för en fattiglapp? Dessutom, dom allra,allra stjärnryttare har mycket resurser så påståendet stämmer nog även om det är kul att någon med lite mindre resurser vinner...

Jag har ingen aning faktiskt.
Men enligt Parmler och henne själv, så var hon ju mkt "mindre bemedlad" än stora flertalet andra på den nivån.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under gårdagen startade världsettan Henrik von Eckermann tillsammans med Glamour Girl i en 1,50-hoppning i Mexiko. Det blev inget sämre...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev tysk seger i grand prix-hoppningen under Falsterbo Horse Show. Sandra Auffarth på hästen Quirici vann efter att ha bjudit på...
Svar
0
· Visningar
138
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henriksdals RF står värd för sin andra SM-vecka och idag sken solen ikapp på seniorerna som red sitt andra kval en dag senare än...
Svar
0
· Visningar
118
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 498
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar