Resultat i Strzegom?

M

maverick

Är det ngn härinne som vet hur det gick?m Det finns absolut ingen information ngnstans på nätet! Brukar det vara så dåligt eller är Polen "efter"? Tack på förhand! :bow:/M

Så, jag letade rätt på dom tillslut, vill ni veta?
Cic **
26, Niklas Lidbäck 82,3
27, Viktoria Tevell 85,2
45, Ebba Berglot 151,4

Cic ***
4, Linda Algotsson, 39,1
5, Katrin Norling, 53,5
15, Viktoria Tevell, 122,8
17, Karolina Stenfeldt, 146,2
U: Gustav Samuelsson
OBS! reservation för ev. felläsningar. /M

Fio; kom bara på att jag undrar över dina ?? Tvivalde Du på att det gick att få fram resultaten eller missförstår jag?
/M

Här är man misstänskam :confused: jag bara undrade hur du gick till väga för jag har oxå försökt.

Ok! Rent konkret så började jag redan i helgen o söka ev. hemsida, som alltså inte fanns. (Är inte det dåligt med tanke på att det var en wc-tävling?).
Tillslut blev jag så grinig att jag mailade en FEI-delegat och frågade om inte alla wc-tävlingar borde ha information på nätet. Han vidarebef. mailet till en polsk delegat som mailade länken. Sist jag kollade förbundets hemsida (S) hade inte dom lagt ut ngn info alls så dessa resultat måste ligga långt ut i cyberspace :).

Måste ju rätta resultaten lite :

CIC*

ut
Paula Törnqvist Vortex, ut i terrängen
Ebba Berglöf Nobel Act, ut i terrängen

CIC**
26, Niklas Lidbäck 82,3
27, Viktoria Tevell 85,2
45, Ebba Berglot 151,4

CIC***
4, Linda Algotsson, 74,5
5, Katrin Norling, 75,7
15, Viktoria Tevell, 179,6
17, Karolina Stenfeldt, 226,8
U:
Gustav Samuelsson Helia, ut i terrängen,
Paula Törnqvist Karamea Dublin, ut i terräng
Katrin Norling Pandora Emm, ut i hoppningen

det verkar ju ganska rätt, Linda hade bäst dressyr med massor, och ett stopp, blev 4:a. Det enda som ser lite fel ut är Katrin Norling ut i hoppn. Den gick inte igenom bes. Så det var snarare ut innan hoppn.

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 068
Senast: Lavinia
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
997
Senast: Kirre
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 471
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama