Resultat från My Dog 2009.

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare SarahOlofsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 545
S

SarahOlofsson

Är det någon som vet var man kan hitta resultat från My Dog??? Är intresserad av både utställningen o lydnaden... Är det några här på Buke som det har gått bra för???:)

Sv: Resultat från My Dog 2009.

Bra kanske det gick, men var inte helt nöjd. Min tax blev 2-BT, med en enormt bra kritik bla "en utmärkt representant för sin ras och kön". Men vill ngn gång slå den som placerade sig som BiR. ;)

Junior hanen 1 i kv och 2 i klassen med Ck slutade som 6 i hane klassen (blev så klart tackad men han stog som 6 .a=)
Öppen hanar 1 i kv 1 i klassen med Ck bästa hane 4

Igår junior hanen 1 kv och 2 klassen
Öppen hanar 1 i kv 1 i klassen med Ck (domaren var snål med Ck den dagen)
3 bästa hane och han tog sitt sista CERT (behöver dock polarhunds prov för att bli Sv champion men de tar vi =)

fÖR UPPFÖDAREN GICK DE JÄTTE BRA BIS 3 UPPFÖDARGRUPP OCH VI vann aVLS GRUPPEN WEHHOO....
Oscars pappa slutade som BIS 3

De va niCe

Senast ändrad av en moderator:

ställde min saluki jah:D

På Söndan vart Jag bästahane 2 med Hp, Nöjd efter som han inte gick super i ringen direkt:P

Sen på måndag vart Jag bir:D

Tisdag bir med:laugh: så jag är super nöjd.

Har fått sånn super kritik alla tre dagarna, Sen hört från så många att han ser ut att bli otroligt snygg!:D:D

Uppfödargrupp: Kennel Just Ask (bara en deltagare iofs)

BIR: Rolex Vom Hause Anin
BIM: Just Ask Maggie

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 151
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 547
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 723
Senast: Sel
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 214
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka