Restauranger i Nyköping

Idas

Trådstartare
Hej!
Jag och min pojkvän ska bo i Nyköping imorgon till söndag och ska ut och äta på kvällen.
Har ni några tips på bra och mysiga restauranger? :) Vi gillar det mesta!

Om ni har andra tips på hur man bäst spenderar en helg i Nyköping får ni gärna komma med dem också. Ser ut som att det blir helt OK väder!

Puben Oliver Twist tycker jag är mysig, billig och god mat!

Gillar ni att äts räkor måste ni besöka rökeriet nere i hamnen, helt underbart gott men lite dyrare.

Finns ett jättetrevligt café med ekologisk inriktning vid fåfängan (googla fåfängan) där man sitter i den lummiga trädgården vid fint väder!

Puben Oliver Twist tycker jag är mysig, billig och god mat!

Gillar ni att äts räkor måste ni besöka rökeriet nere i hamnen, helt underbart gott men lite dyrare.

Finns ett jättetrevligt café med ekologisk inriktning vid fåfängan (googla fåfängan) där man sitter i den lummiga trädgården vid fint väder! Jätte trevlig promenad dit längs ån också och sedan när man fikat kan man fortsätta att gå i naturreservatet.

Av det lilla jag vet om restaurangutbudet i Nyköping, så tyckte jag också att Oliver Twist hade bra mat och skön pubmiljö. Annars så är hamnen väldigt fint med olika restaurangutbud, men dessa kanske inte har öppnat för säsongen ännu!?

Hej!
Jag och min pojkvän ska bo i Nyköping imorgon till söndag och ska ut och äta på kvällen.
Har ni några tips på bra och mysiga restauranger? :) Vi gillar det mesta!

Om ni har andra tips på hur man bäst spenderar en helg i Nyköping får ni gärna komma med dem också. Ser ut som att det blir helt OK väder!

Jag brukar käka mat på Rockbaren när jag är ute, det är trevligt där och fram till 21 har de happy hour = halva priset på typ allt. I övrigt tycker jag att en sväng till hamnen är en bra idé. Aktersnurran har god glass men vet inte om de öppnat för säsongen än?

Ni kan ju alltid säga hej till mig också :D

Liknande trådar

Kultur Mamma har bjudit med mig på en en weekendresa till Öland nästa helg :) . Vi ska bo på hotell, äta gott och vara med på aktiviteter på...
2
Svar
20
· Visningar
843
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 576
Senast: lingonben
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 676
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
915
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama