Respektlös!

Sv: Respektlös!

Hon är inte farlig på någotsätt , så nej tänker inte hålla mig borta från hästen förrän jag själv inte vill längre , och dessutom verkar du underskatta mig lite , har hållt på med hästar en lång tid så säkerheten sätts ju alltid först ! bara det att ja inte hållt på med just detta så länge !

Senast ändrad av en moderator:

Jo , har ju redan lärt mig en hel del redan :D var uppe idag , hon backade några steg , men när inte inte kände för det längre vägrade hon ,så hon fick backa ett steg till sedan tyckte jag d det räckte eftersom hon redan backat och fick gå ut i hagen, gjorde jag fel av att göra så ? ?

vad jag e´vet går de allltid att lära sig

tänkter inte sitta och tjafsa med dig så kan du inte vara trevligare ber ja dig inte skriva alls ..

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 024
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 219
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 092
Senast: Luff
·
Övr. Hund Först lite bakgrund till det hela innan jag kommer till min frågeställning (kan bli långt detta): Hundägarna i det här fallet är mina...
2
Svar
29
· Visningar
3 700
Senast: DizAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar