Oj, om jag hade några veckor i juni och kunde åka var jag ville... Då skulle jag ha beslutsångest!
Kanske skulle jag åka till Storbritannien. Exempelvis börja med att bila en vecka i Skottland, sedan ta mig neråt i landet för att avsluta med en långweekend-en vecka i London
Eller möjligen skulle jag ta tre veckor i Grekland, gärna iallafall några dagar på Santorini och titta på solnedgången som ska vara så vacker där. Man borde hinna med en hel del öluffande i Grekland på tre veckor.
Ett annat alternativ skulle vara att åka till USA. Där skulle jag tänka mig att bila längs östkusten. Typ börja med några dagar i NY, sedan hyra en bil och åka söderut. Och avsluta det hela med några dagar - en vecka i Florida, kanske någon nöjespark i Orlando och några lata dagar på västkusten, till exempel Sarasota som jag hört ska vara väldigt trevligt.
Jag är också nyfiken på Alaska, så det är möjligt att jag skulle åka dit. Eller varför inte flyga till Seattle, bila lite i Washington (jag är en gammal twilightnörd
) och sedan åka med en kryssningsbåt upp till Alaska, jag såg någonstans förr att man kunde göra det. Där utanför kan man tydligen se valar också, det skulle vara en häftig upplevelse.
Hmm... Nya Zeeland skulle förstås också vara ett alternativ, men det är möjligt att jag skulle tycka flygresan vore på tok för lång. Annars skulle jag inte ha något emot några veckor där heller.
Eller, för all del, varför inte isåfall Australien och lära mig surfa? Det borde gå med en två-tre veckor lång intensivkurs
Alltså nej, jag skulle inte kunna bestämma mig alls. Tur i oturen att jag inte kan åka på några sådana resor
Hoppas iallafall att ni hittar resmålet för er!