reservdelar till klösträd

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag har ett klösträd till mina kissemissar som har ett par utslitna pelare. Just den sort jag har går inte att köpa reservdelar till. Men, är det någon som har koll på ifall det brukar vara samma skruv och gängor på typ alla sorter så att man skulle kunna kombinera befintligt klösträd med andra pelare? Det är de översta pelarna, med liggplattform överst, som behöver bytas ut så längden på dem spelar ingen roll. Men de behöver ju kunna skruvas fast...

Jag har ett klösträd till mina kissemissar som har ett par utslitna pelare. Just den sort jag har går inte att köpa reservdelar till. Men, är det någon som har koll på ifall det brukar vara samma skruv och gängor på typ alla sorter så att man skulle kunna kombinera befintligt klösträd med andra pelare? Det är de översta pelarna, med liggplattform överst, som behöver bytas ut så längden på dem spelar ingen roll. Men de behöver ju kunna skruvas fast...
Behöver du byta hela pelardelen, eller är det sisalen som behöver bytas?

Tyvärr är det inte en "universell" gänga till alla. Men däremot kan det gå att byta sisalen runt pelaren själv (jag har inte provat) om själva pelaren är okej.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 345
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 809
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 153
Senast: verser
·
Anläggning Jag bor på en mindre hästgård som jag inte haft så länge. Jag har ett stall med fyra boxar där takhöjden är "på gränsen" eller rent av...
Svar
18
· Visningar
2 585
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka