Reservdelar till klippmaskiner?

_Zvea_

Trådstartare
När jag klippte hästen senast lyckades jag tappa bort en del till min klippmaskin (den där metallkuben som sitter under skären). Kan inte hitta den någonstans, så jag gissar att den har blivit bortstädad.

Någon som vet hur man får tag i reservdelar till klippmaskiner? Jag hittar ingen hemsida för tillverkaren, och är ju mindre sugen att köpa en ny maskin för 2500 bara för att en del är bort :(

Hör med Lyckliga Fåret i Höganäs. Dom har jättegott rykte om sig. Dom både slipar skär, servar och reparerar och säljer maskiner. Dom kanske har en reservdel på lager :)

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 325
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 283
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar