Reservation i ryggen?

Marina_s70

Trådstartare
Hej! Jag rider en häst med reservation i ryggen och jag undrar hur stor är chansen att han får problem när han blir äldre och om han klarar hoppningen? Han är nu 6år. Skulle vara jättesnällt om ni svarar! :D

Sv: Reservation i ryggen?

Fullständigt omöjligt för någon här att svara på, som inte sett hästen, vet var reservationen kommer ifrån och vet vilka åtgärder som vidtagits!

Vänd dig till veterinär, gärna någon som känner till hästens skadehistorik.

Sv: Reservation i ryggen?

Tror inte att de sätter reservation på ett ställe där de inte tror att det ska komma tillbaka.

Liknande trådar

Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 978
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 534
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 430

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka