Reserv till SLU?

feresia

Trådstartare
Hej!

Jag ligger som reserv till Agronom-landsbygdsutveckligt, jag undrar ni som går på SLU i uppsala hur såg det ut i era klasser, va det många som inte kom på uppropet och om många reserver kom in eller är det väldigt få reserver som kommer in?

jag ligger på reserv 10 och dom tar in 13 st i HP

och B2 ligger jag som reserv 7 och där tar dom in 4 st

jag har inte alls förstår förhoppningar men är ändå nyfiken om jag ska skrota mitt lilla hopp jag har.

Tack på för hand!
 
Sv: Reserv till SLU?

Jag kan tyvärr inte svara på din fråga alls men eftersom agronom mot Landsbygdsutveckling är den utbildning som står högst upp på min lista inför nästa läsår undrar jag om du vet vad antagningspoängen var i år? Får jag kanske också fråga hur höga dina poäng är? Har nämligen ingen aning om hur långt mina egna poäng kan tänkas räcka i sammanhanget. :)
 
Sv: Reserv till SLU?

Jaha vad kul då kanske vi hamnar i samma klass nästa år, om jag inte får någon plats nu! om du vill veta antagnings statistiken gå in på http://statistik.vhs.se/
och sök på agronom så kommer det fram.

jag har 0.5 på HP och mina betyg i b2 ligger på ca 14.68 eller nått där i närheten.

hur ser det ut med dina betyg? och vad har du i hp? :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: Stekspaden
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 650
Senast: Anonymisten
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 665
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 445
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp