Resa Dalarna och Hälsingland

Oh! Jag måste passera på lördag och tänkte åka över Siljansnäs istället, men det blir skittight tidsmässigt. Helt säkert att CCW-folket är borta då? Jag trodde det var hela v 31?

Cruisingen är på torsdag, det är den sista CCW-aktiviteten. Möjligtvis stannar en del för att gå på trav och umgås lite extra, så räkna med lite extra trafik, men evenemanget är slut.
CCW började igår, så det håller på en vecka men inte hela v 31.
 
Finns intresse för gamla lok och dylikt så har förresten mfgdj öppet i lokstallet i Falun några helger framåt :)
FB_IMG_1722082343915.jpg
 
Oh! Jag måste passera på lördag och tänkte åka över Siljansnäs istället, men det blir skittight tidsmässigt. Helt säkert att CCW-folket är borta då? Jag trodde det var hela v 31?

Jodå, det finns! De som har restaurangen vid Maserhallen har öppnat där. Ska finnas både mat och fika har jag förstått det som :)
Har dom någon Facebook sida? Senaste inlägget (25 Juni) har café frostbrunnsdalen själva skrivit att det inte blir något café i år.
 
Nu är jag jättepartisk men jag slår att slag för Orsa i Dalarna. Värt att besöka är fäboden fryksås, storstupet, helvetesfallet, Zornmuseet i Mora (som ligger 20 min bort) och mycket mer.

Slänger in en bild från Fryksås i Juni. Utsikten från Smidgården är magisk och jag rekommenderar deras läfsor med hjort.
IMG_7901.jpeg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp