resa bort.

G

Galore

jag och min sambo kommer vara i England i fyra dagar snart. problemet med detta är då våra bebisar på 4 mån resp 3 mån. Vi har ju självklart någon som ger mat och vatten varje dag, men frågan är om det faktiskt behöver vara nån hos dom på kvällen/dagen, så dom inte är ensama i stort sett hela dagarna. vad anser ni? vorre det grymt att lämna dom näst intill ensamma eller går det bra?

tacksam för svar.

Sv: resa bort.

Det brukar gå bra bara nån kommer dit och leker lite med dem, ger dem mat och ser till att det är rent i lådan.

katterna har ju ändå varandra, och det blir säkert gos då de får mat. :)

jo, ni har säkert rätt. men man är ju lite löjlig gällande sina bebisar:P

Fyra dagar är ju ingenting, så länge dom har mat, vatten och varandra kommer dom knappt märka att ni varit borta :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 030
Senast: Wingates
·
Övr. Katt Om en vecka är vi bortbjudna över helgen. Min man vill åka men jag tycker inte katterna är redo att lämnas ensamma än. De kommer då ha...
Svar
13
· Visningar
1 858
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Hej! Vår ena katt har tyvärr gått bort och tänker nu på den katt vi har kvar och hur vi kan göra det så bra som möjligt för honom och...
Svar
15
· Visningar
2 471
Senast: KNUTEN
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 905
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar