Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fint!!!Hela terrariet ser ut såhär:
Visa bifogad fil 45054
Han håller på att växa ur det och kommer att få ett nytt inom (ganska) kort...
Så härligt och invuxet det ser ut! Särskilt "mattan" av Photos i grunden. Vad är den högre växten? Är det en fikus?Hela terrariet ser ut såhär:
Visa bifogad fil 45054
Han håller på att växa ur det och kommer att få ett nytt inom (ganska) kort...
Jag kör inte med mening bioaktivt, vet inte om det räknas som det ändå . Har hoppstjärtar som vi inte själva lagt in, måste ha följt med i barken, plantsoilen? Vi har också ganska mycket levande växter.
@Sel !! Du nämnde gröna anoler i spindeltråden och de ser ju ut som en ödla som jag drömt om sen barn! Fast större.
Jag har drömt om en klargrön liten ödla sen liten den du nämnde var den sort som mest liknat det Är de ovanliga?
Ååh vilka fina glada färgfläckar den där geckon hade! Måste googla mera!Anolisarna är ju inte stora alls, de är petita och fina. Och inte ovanliga alls, de är (eller var) bland de vanligaste ödlorna i reptilhandeln. De är dessutom relativt billiga att köpa, det är utrustningen som kan kosta.
Nu är nog geckos och skäggagamerna ännu lättare att få tag på men vi hade anolisar som barn.
Givetvis gjorde vi allting fel, nu vill jag ha dem igen och göra allting rätt!
Man kan inte gå fel med klargrön och liten! Det finns daggecko också, den är inte särskilt liten men den är väldigt grön och väldigt söt!
Visa bifogad fil 46748
Den är också vanlig i handeln.Ååh vilka fina glada färgfläckar den där geckon hade! Måste googla mera!
Vad synd att man inte kan plocka upp daggeckon, den var väldigt söt.Den är också vanlig i handeln.
Vad synd att man inte kan plocka upp daggeckon, den var väldigt söt.
Hittade inte något likadant om den gröna anolisen, den är inte lika känslig?
"Harummpf!"Long time no see! Här kommer en hälsning från en småirriterad Shelly... Jag bökade runt lite i terrariet. Det uppskattades inte.
Visa bifogad fil 47465
Som ogräs..."Harummpf!"
Vad han växer!