Kan det ha varit en klogroda av något slag?
Möjligt. Det är trots allt 18 år sedan så jag minns tyvärr inte säkert men när jag googlade på den så kan det har varit en sådan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan det ha varit en klogroda av något slag?
I see I seeMöjligt. Det är trots allt 18 år sedan så jag minns tyvärr inte säkert men när jag googlade på den så kan det har varit en sådan.
Det är det! Räkvaser är jävligt fina de också Här blir det nog dock något helt vanligt kar på 60-100 liter lite beroende på vad jag kan hitta till vilket pris, lutar åt att det blir guppys, platy, crystal red-räkor, eventuellt neontetror, och så snäckor eller någon mal beroende på storleken, och med mycket växter och mossa - ett grönt kar med färgglada invånare vill jag ha! Har aldrig haft kar förut däremot så jag har myyyyycket att plugga först. Kampfisk vill jag ha också men det skulle visst inte gå så bra med guppys så det kanske kan få bli sen om jag vill ha ett litet kar till längre framEtt nanoakvarium med räkor och mossa/nån dvärgväxt är ju hur läckert som helst!
Absolut! Här lär det dröja än längre, ty jag är luspank och har andra utgifter att prioritera just nu. Men det får bli ett kar en månad, tillbehör allteftersom, och så uppstart när jag har vad som behövs. Blir förmodligen inga firrar förrän i sommar som tidigast, eller hösten rentavDå kan du och jag vara akvarie-rookies ihop.
Iofs är det minst en månad till jag kommer att kunna skaffa ett, men pluggandet har redan börjat.
Själv är jag så fånig så jag vill köpa ett sprillans nytt kar, däremot borde man ju kunna hitta doppvärmare och sånt på Tradera ocksåDags att lägga in en bevakning på blocket iaf.
Ah, har inte tänkt så långt som till försäkring, bra poäng! Jag har mest tänkt att begagnade kar alltid är så jävla fula, repiga och kalkiga och usch, så jag vill unna mig nånting nytt för en gångs skullJo, jag kommer också att vilja köpa nytt kar. Tror till och med att försäkringsbolagen kan ha klausuler om beggade kar om man har otur.
Antar att jag shoppar på akvarielagret iaf. Jag bor ju nära det. Dessutom ställde jag en massa frågor till Gabbi i akvarietråden - du kanske redan sett dem? - och det antyddes om kompisrabatt.
Haha stackare Fast ändå inte, får du in det är jag bra avis måste jag säga. Har i många år velat ha oscarciklider och de ska ju ha typ så stort, de kräkenMina planer är just nu uppe på 500 l akvarium! Jaja, man måste få drömma.
(Undra hur stort jag kan få in där jag har tänkt ha det?)