FintMitt nya skåp
Det var en annan nyans av grön innan, så målade om insidan i samma som bröstpanelen.
Visa bifogad fil 110540
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FintMitt nya skåp
Det var en annan nyans av grön innan, så målade om insidan i samma som bröstpanelen.
Visa bifogad fil 110540
Beror ju på om du har badrummet på ovanvåningen eller inte, för är det uppe så ska det vara cc30 för att man ska kunna ha klinker på golvetPå onsdag kommer en snickare ut och kollar fönster och tak. Är taket ok ska vi be honom kolla badrummet med.
Frågan är om man ska helkakla eller ha matta på golvet. Det är matta på golv idag.
Det är på förstaplan (souterräng, har källare också).Beror ju på om du har badrummet på ovanvåningen eller inte, för är det uppe så ska det vara cc30 för att man ska kunna ha klinker på golvet
ALLTID klinker om det är möjligtPå onsdag kommer en snickare ut och kollar fönster och tak. Är taket ok ska vi be honom kolla badrummet med.
Frågan är om man ska helkakla eller ha matta på golvet. Det är matta på golv idag.
Jo så tänkte vi med innan, men sen började vi tänka på prisetALLTID klinker om det är möjligt
Slå ut kostnaden på 20-30 år och det kommer vara värt det. i vårt ena badrum har vi en plastmatta som inte är supergammal, kanske 10-15 år? Jag hatar den. Den har fått några permanenta fläckar redan. Klinker håller så sjukt mycket längre.Jo så tänkte vi med innan, men sen började vi tänka på priset
Mjo sant. Tror mattan som ligger idag är från 80- eller 90-talet och den är fortfarande fin.Slå ut kostnaden på 20-30 år och det kommer vara värt det. i vårt ena badrum har vi en plastmatta som inte är supergammal, kanske 10-15 år? Jag hatar den. Den har fått några permanenta fläckar redan. Klinker håller så sjukt mycket längre.
Jag är tvärtom, har mycket hellre matta Klinker är kallt och hårt och har fogar som behöver hållas rena, och mina hälar klarar inte av att jag står på klinker särskilt långa stunder utan att börja få ont. Jag är nöjd med mattan jag lade in när badrummet fixades för 5-6 år sedanALLTID klinker om det är möjligt
Det var ju därför de goda gudarna uppfann golvvärme och fluffiga mattorJag är tvärtom, har mycket hellre matta Klinker är kallt och hårt och har fogar som behöver hållas rena, och mina hälar klarar inte av att jag står på klinker särskilt långa stunder utan att börja få ont. Jag är nöjd med mattan jag lade in när badrummet fixades för 5-6 år sedan
På toaletten på ovanvåningen var det en fläck på mattan när jag köpte huset, men det var en helt svart gigantisk fläck på ca 30*20 cm, så vete f*n vad de hade gjort där innan jag köpte det Mammas hus har våtrumsmatta i badrummet som är i alla fall runt 30 år utan problem med fläckar eller något annat.
Skulle oroa mig mer för kostnaden för fönster och takJo så tänkte vi med innan, men sen började vi tänka på priset
Jaha?Skulle oroa mig mer för kostnaden för fönster och tak
Är det någon här som rivit bröstpanel? Vi har det i ett rum i huset och jag är så trött på den. Vad jag kan se är den uppsatt med spik så det känns som det bara är att gå loss med kofoten och riva bort den men är det så enkelt? Fasar också över att det är en massa jobb att spackla och slipa och få det fint nog att tex måla sen…
Nu rivs bröstpanelen! Uppsatt med spik och helt kört måste det spacklas och slipas men inte så farligt som vi kanske hade tänkt. Nu ska ”bara” tapeten rivas och golvet bort och så ska vi försöka komma på vad vi ska ha på väggarna och vilket golv vi ska lägga.
Är det någon som lagt klinkers eller imitation av det i halva hallen för att sedan gå vidare med parkett eller liknande?
Vad är det för något?Vi har beställt en kakelugn utan kakel och ska just börja bryta upp golv på två våningar.. glad att vi inte renoverat mer invändigt än vi gjort än
Jag har, mycket nöjd! Snyggt och praktiskt.Är det någon som lagt klinkers eller imitation av det i halva hallen för att sedan gå vidare med parkett eller liknande?
Som det låter kan nog inte beskriva på annat sättVad är det för något?
Kallas rörspisSom det låter kan nog inte beskriva på annat sätt
Istället för kakel ytterst blir den bara putsad vit. Det skiljde lite för mycket i pris för att vi skulle ha råd med kakel, men det är lika fint tycker vi.
Blir en rund klassisk sak.