Renoverings-hjälpen

Försökte googla lite på det och det verkar vara helt olika hur folk gör. Även de som är proffs så vete sjutton. Skulle väl vara att inte slita på golvet i onödan att man lägger det sist?
Fast jag tänker att det är ett hallgolv, det kommer slitas på i många år. Om det inte tål att snickarna går på det när de bygger badrum vill jag inte ha det.

Jag tänker mer om det blir nåt tjall med tröskeln in till badrummet eller nåt sånt.
 
Fast jag tänker att det är ett hallgolv, det kommer slitas på i många år. Om det inte tål att snickarna går på det när de bygger badrum vill jag inte ha det.

Jag tänker mer om det blir nåt tjall med tröskeln in till badrummet eller nåt sånt.
Att det blir mer nivåskillnad än innan? Trösklarna löser man väl sist oavsett
 
Tröskeln mot hallen blir väl fastsatt med skruvar då det blir nytt golv så det borde inte vara något problem
Jag gör mig nog inte tydlig. Jag menar den befintliga tröskeln. Det är liksom bara en hög kant, inte en fastspikad tröskel som går att ta bort. När de bilar upp golvet i badrummet och ska göras en ny kant/tröskel, finns det en risk att hallgolvet blir skadat kanske?
 
Jag gör mig nog inte tydlig. Jag menar den befintliga tröskeln. Det är liksom bara en hög kant, inte en fastspikad tröskel som går att ta bort. När de bilar upp golvet i badrummet och ska göras en ny kant/tröskel, finns det en risk att hallgolvet blir skadat kanske?
Nej det går att fixa utan o sabba golvet.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur får man en anhörig som de senaste åren (ca fem) inte riktigt fullt ut klarat av att ta hand om sig själv att förstå behovet av hjälp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
13 494
Hemmet Ja.. Jag vet inte var jag ska börja.. Förra året i december blev det, efter tre års bönande och tjat, klart med att min hyresvärd...
Svar
7
· Visningar
1 884
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp