Och jag säger tvärtomVänta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag säger tvärtomVänta!
Vänta!
Men vad jobbiga ni är!Och jag säger tvärtom
Är fönstret mot syd?
Aha missade att inlägget var lite äldre!Ja det tror jag. Har redan målat om dock
Är det inte mer logiskt att lägga golvet sist?Men vad jobbiga ni är!
Varför?Är det inte mer logiskt att lägga golvet sist?
Precis vad jag tänkte fråga med.Varför?
Vet inte men så de brukar göra på inredningsprogram. Typ uppifrån och ner. Inifrån utVarför?
Men om jag ska gå inifrån och ut blir det golvet först, badrummet ligger ju vid ytterväggVet inte men så de brukar göra på inredningsprogram. Typ uppifrån och ner. Inifrån ut
Fast hallgolvet har ju inget med badrummet att göraVet inte men så de brukar göra på inredningsprogram. Typ uppifrån och ner. Inifrån ut
Försökte googla lite på det och det verkar vara helt olika hur folk gör. Även de som är proffs så vete sjutton. Skulle väl vara att inte slita på golvet i onödan att man lägger det sist?Men om jag ska gå inifrån och ut blir det golvet först, badrummet ligger ju vid yttervägg
Fast jag tänker att det är ett hallgolv, det kommer slitas på i många år. Om det inte tål att snickarna går på det när de bygger badrum vill jag inte ha det.Försökte googla lite på det och det verkar vara helt olika hur folk gör. Även de som är proffs så vete sjutton. Skulle väl vara att inte slita på golvet i onödan att man lägger det sist?
Att det blir mer nivåskillnad än innan? Trösklarna löser man väl sist oavsettFast jag tänker att det är ett hallgolv, det kommer slitas på i många år. Om det inte tål att snickarna går på det när de bygger badrum vill jag inte ha det.
Jag tänker mer om det blir nåt tjall med tröskeln in till badrummet eller nåt sånt.
Jag tänker att om de bryter upp tröskeln igen när badrummet renoveras kanske golvet blir skadat.Att det blir mer nivåskillnad än innan? Trösklarna löser man väl sist oavsett
Tröskeln mot hallen blir väl fastsatt med skruvar då det blir nytt golv så det borde inte vara något problemJag tänker att om de bryter upp tröskeln igen när badrummet renoveras kanske golvet blir skadat.
Jag gör mig nog inte tydlig. Jag menar den befintliga tröskeln. Det är liksom bara en hög kant, inte en fastspikad tröskel som går att ta bort. När de bilar upp golvet i badrummet och ska göras en ny kant/tröskel, finns det en risk att hallgolvet blir skadat kanske?Tröskeln mot hallen blir väl fastsatt med skruvar då det blir nytt golv så det borde inte vara något problem
Nej det går att fixa utan o sabba golvet.Jag gör mig nog inte tydlig. Jag menar den befintliga tröskeln. Det är liksom bara en hög kant, inte en fastspikad tröskel som går att ta bort. När de bilar upp golvet i badrummet och ska göras en ny kant/tröskel, finns det en risk att hallgolvet blir skadat kanske?