renovera gummityglar?

jag ska köpa gummismet, det låter ju jätteskoj!! :rofl: är det dyrt eller det e det ingen som vet?? :confused:

Idag har jag klippt bort gummit på dom röda smetiga tyglarna, behöver nu bara skaffa någor rengöringsmedel så att den "smet" som finns kvar på vissa delar försvinner.
Glad i hågen gav jag mej sen ikast med dom gamla Hubertustyglarna.
Peace of cake.
Nu har jag två jätte goa´ par lädertyglar istället!!!!

vet ni någon sadelmakare här i stockholm som kan regumera gummityglar, skicka gärna ett pm i sådant fall! :crazy:

Då har du haft tur! Om jag ska hitta ett par likvärdiga gummityglar som jag har nu (som satt på ett träns jag köpte) verkar priset vara runt 500:- vilket känns lite väl blodigt för ett par tyglar.

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 507
Utrustning Jag har inte tidigare haft några större problem med skav vid skänkeln (lite nött kan det se ut på sommaren, men inte mer) men nu med...
Svar
14
· Visningar
1 114
Senast: fio
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur