Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I min hall har jag ljusgrå kakel med ljusgrå fog. När man skurar golvet blir det skitigare och skitigare i fogen för varje gång. Så nu är fogen gul/beige snarare än ljusgrå. Hur gör man rent den så den ser fräsch ut igen?
Slit inte ut dig alltför mycket! Fogen går inte att få ren efter ett tag. Ta bort smutsen och sen åker du och köper fogfärg på färgaffären eller byggmarknaden. Finns i olika kulörer. Funkar superlätt. Är lätt att måla på (det är en "tub" med en svamp på) och det håller länge. Jag har gjort det i badrummet och i hallen, har hållt över ett år - tom i duschen!
Min sammanboende murare tycker att det skulle vara förbjudet med ljusa fogar eftersom de så fort blir fula.
Hans förslag är att skarpa ur fogarna med morakniv och sen foga om ... jättekul!
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Hundavel & Ras Om det främst ska vara en hund för dottern så skulle jag kika på dvärg- och mellanpudel eller en Löwchen. Pudeln kan ni teddyklippa så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.