B
Binsan
Någon som vet om Remmeneritten blir av nästa år nu när skjutfältet är öppet för allmenheten igen???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lilian skrev:Hej,
Det är jag som har hand om det. I år fick vi inte hyra skjutfältet, så vi ordnade en träningsritt på Mösseberg i Falköping. Det blev väldigt lyckat med bra tävlingsplats och bana. Nästa år 22 april kör vi vår första tävling där på 5 mil, 5 mil clear round och 3 mil pp. Tävlingsplatsen är suverän med närheten till staden, alltså chans till lite publik. Det finns en campingplats där och konferensanläggning om vi skulle vilja ordna ett ännu större arrangemang. Falköpings ryttare kan rida upp från ridskolan, som ligger alldeles nedanför berget. Vi har god kännedom om stall etc runt om ifall det behövs inkvartering.
Det är inte långt från Herrljunga 3-4 mil. Ni är alla hjärtligt välkomna. Info kommer att finnas på vår hemsida flobyryttare.falbygden.com (ej www) och naturligtvis på Gerts sida distanslistan.com.
Lilian Tanneby
lilian skrev:Hej igen,
Det såg lite konstigt ut mitt förra inlägg där jag spann vidare på Tezzans tråd. Naturligtvis är det inte jag som ordnar detta själv utan det är ett mycket duktigt gäng som börjar få stor vana på det här nu och som satsar mycket tid och energi för att ni ryttare skall få en rolig dag.
Ridskolan ligger bara några kilometer ifrån. Jag vet inte exakt, men jag tror 3-4 km. Välkommen!
Lilian