Remmeneritten?

B

Binsan

Någon som vet om Remmeneritten blir av nästa år nu när skjutfältet är öppet för allmenheten igen??? :confused:

Sv: Remmeneritten?

Jag bor strax bortanför där remmene ritten e... och jag har själv vart med...
Förra året var den sk remmene ritten på mösseberg i stället.
Dom får tydligen inte använda remmene längre pga att de e tydligen farligare när det inte används.. Löjligt tycker jag.
Så till våren blir det säkert en mössebergs ritt istället.
Jag känner hon som har hand om mössebergsritten hon hade även hand om remmene ritten jag kan fråga henne för jag tänkte vad med i år igen :smirk:

Hej,
Det är jag som har hand om det. I år fick vi inte hyra skjutfältet, så vi ordnade en träningsritt på Mösseberg i Falköping. Det blev väldigt lyckat med bra tävlingsplats och bana. Nästa år 22 april kör vi vår första tävling där på 5 mil, 5 mil clear round och 3 mil pp. Tävlingsplatsen är suverän med närheten till staden, alltså chans till lite publik. Det finns en campingplats där och konferensanläggning om vi skulle vilja ordna ett ännu större arrangemang. Falköpings ryttare kan rida upp från ridskolan, som ligger alldeles nedanför berget. Vi har god kännedom om stall etc runt om ifall det behövs inkvartering.
Det är inte långt från Herrljunga 3-4 mil. Ni är alla hjärtligt välkomna. Info kommer att finnas på vår hemsida flobyryttare.falbygden.com (ej www) och naturligtvis på Gerts sida distanslistan.com.
Lilian Tanneby

lilian skrev:
Hej,
Det är jag som har hand om det. I år fick vi inte hyra skjutfältet, så vi ordnade en träningsritt på Mösseberg i Falköping. Det blev väldigt lyckat med bra tävlingsplats och bana. Nästa år 22 april kör vi vår första tävling där på 5 mil, 5 mil clear round och 3 mil pp. Tävlingsplatsen är suverän med närheten till staden, alltså chans till lite publik. Det finns en campingplats där och konferensanläggning om vi skulle vilja ordna ett ännu större arrangemang. Falköpings ryttare kan rida upp från ridskolan, som ligger alldeles nedanför berget. Vi har god kännedom om stall etc runt om ifall det behövs inkvartering.
Det är inte långt från Herrljunga 3-4 mil. Ni är alla hjärtligt välkomna. Info kommer att finnas på vår hemsida flobyryttare.falbygden.com (ej www) och naturligtvis på Gerts sida distanslistan.com.
Lilian Tanneby

hur långt ligger det från ridskolan??

Hej igen,
Det såg lite konstigt ut mitt förra inlägg där jag spann vidare på Tezzans tråd. Naturligtvis är det inte jag som ordnar detta själv utan det är ett mycket duktigt gäng som börjar få stor vana på det här nu och som satsar mycket tid och energi för att ni ryttare skall få en rolig dag.
Ridskolan ligger bara några kilometer ifrån. Jag vet inte exakt, men jag tror 3-4 km. Välkommen!
Lilian

lilian skrev:
Hej igen,
Det såg lite konstigt ut mitt förra inlägg där jag spann vidare på Tezzans tråd. Naturligtvis är det inte jag som ordnar detta själv utan det är ett mycket duktigt gäng som börjar få stor vana på det här nu och som satsar mycket tid och energi för att ni ryttare skall få en rolig dag.
Ridskolan ligger bara några kilometer ifrån. Jag vet inte exakt, men jag tror 3-4 km. Välkommen!
Lilian

jag var med de två första åren men trodde det inte var något i år..:( få se om jag kan ställa upp, bara det inte krockar med nån fälttävlan, men hästarna älskar det o så får man en bra konditionsträning inför alla andra tävlingar:)

de två Remmeneritten jag har ridit har varit jätteroliga, få försöka ragga upp lite fler ryttare till nästa år..:)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska börja studera igen, först för att bli behörig till högskola och sen förhoppningsvis på högskola. Min nuvarande laptop sjunger...
2
Svar
32
· Visningar
761
Senast: Tonto
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 873
Senast: Badger
·
Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: movi
·
Hästvård Hej på er. Den 30 april behandlades min häst för hålvägg på klinik A. Det öppna såret i hovväggen lämnades öppet och hästen skoddes med...
Svar
7
· Visningar
1 588

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka