Rekommendationer Skåne

liiinnea

Trådstartare
Hej!

Ska köpa en häst som finns i närheten av Lund / Landskrona. Jag är inte ifrån dom trakterna och ska då hitta nån bra vetrinär / vetrinärklinik där nere. Är det någon som har några rekommendationer? Gäller en klinikbesiktning och röntgen ☺️

Tack för tipsen alla! Det är inte lätt när man är från andra breddgrader och veta vilka som är bra 😄
Jag var i samma situation för ett år sen, skulle köpa häst från Jönköpingstrakten och hade ingen aning om vilka veterinärer som var bra där.
Min säljare chockade och körde ner hit för besiktning hos min veterinär 😅

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 288
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 830
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 854
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 220
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • Tjockistråden 4
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur