ReklamBanneret täcker Rullgardinsmenyerna.

Sv: ReklamBanneret täcker Rullgardinsmenyerna.

:o jag såg inte att det var två bilder :o såg inget mellanrum :rofl: NU förstår jag hur ni menar :bow: Förlåt!!! :o
Men problemet har jag inte på min dator i alla fall. Hoppas det löser sig.

Det beror på om det rör sig på rutan eller inte.
Dansande telefoner hamnar överst.

Ah, nu såg jag... när man är ute i trådlistan så ligger sök ovanför reklamen, o hamnar då bakom alltså, fast nu när jag testade så kom sökrutan framför reklamen. Men i trådarna så ligger reklamen ovanför sök, så då påverkas den inte.

Kanske har Gunnar fixat, eftersom sök nu hamnade framför reklamen?

Kanske har Gunnar fixat, eftersom sök nu hamnade framför reklamen?

Förhoppningsvis är det fixat, men det har varierat hela tiden för mig. Ibland har det blivit "rätt", och ibland fel.

Ok, har ni skickat länk till den här tråden till Gunnar i pm? Så han ser? Han kanske inte kollar in på det här forumet varje dag.... :)

Jag har sett den, vissa verkar ha problem ibland. Jag har själv sett problemet så det finns där, helt klart.

Sättet jag kan åtgärda detta är nog endast genom att flytta på bannern helt.
Det är en del jobb och jag tänkte att denna banner kanske skulle sluta visas så att problemet löser sig av sig självt ;)

Jag skall se om jag får tid över att fixa till detta framöver, det är tyvärr rätt mycket att göra just nu.

Det vore hemskt bra om du hade tid, jag gissar att reklambanners snarare kommer att bli fler än färre.:bow:

Sökfunktionen är ju guld och förhindrar många onödiga trådar.

*kl*

jag säger bara : FireFox och adblock... Använder alltså webbläsaren Mozilla Firefox och så installerade jag en plug-in som tar bort banners, ser tom Aftonbladet.se utan banners, popups och blinkande annonser!

Firefox med Adblock har jag på jobbet och det är bra!
Ibland undrar man vad som är fel när man kollar, det ser lite "tamt" ut.

Nu har jag tagit mig tid, och flyttade lite på banner-platsen så nu bör ingen drabbas av dessa problem.

Tänk gärna lite på mig och er själva innan ni börjar använda banner-annons-blockerare. Många av de annonser som visas här borde kunna vara rätt intressanta för er, tråkigt om ni missar något och banner/text-annonser är det som hjälper mig att betala för bland annat nya servrar och lite mat på bordet ;)

Vad skönt.
Det blev litet bökigt att söka ibland.
Först fick det ju bli ett sidbyte.

Jag tycker inte att det är bra att blocka annonserna.
Det är ju de som betalar för kalaset.
Och dessutom så är de ju riktade och oftast intressanta.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Det dyker ofta upp referenser till "rika människor" i trådarna. Och på något sätt så verkar definitionen variera mellan Bukefalos...
34 35 36
Svar
713
· Visningar
18 369
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30