Googlade "chrome android adblocker" hittar träffar direkt, så det gör nog du också.Vet ni nån som funkar på chrome till android?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Googlade "chrome android adblocker" hittar träffar direkt, så det gör nog du också.Vet ni nån som funkar på chrome till android?
Samtidigt blir jag ledsen att så många använder annonsblockerare här, då jag ändå tycker att jag har betydligt snällare banners än exempelvis vissa dagstidningar och andra sidor där det ofta är större banners och banners som tar upp hela skärmen och måste klickas bort för att kunna fortsätta.
...
Vad skulle du vara villig att betala för att slippa banners,
per månad,
per år?
Det jag upplever är inte "traditionellt" långsam laddning beroende på flaskhalsar i uppkoppling/kapacitet, utan snarare att somliga annonser/flöden liksom verkar stappla och pausa. Andra laddar blixtsnabbt, men den totala effekten blir ändå att sidan ofta haltar märkbart. Detta upplever jag oavsett dator/plattform (iPad, Win8, Win7, gammal slö hårdvara eller ny högspecad hårdvara).Jag inser dock att vissa av er har problem med långsam laddning.
Jag skulle egentligen vilja veta "min del" av annonsintäkterna för det resonemanget, samtidigt förstår jag ju att betalningsviljan är det som i slutänden sätter nivån för vad som går att ta ut. Själv skulle jag kunna tänka mig att ett par tior i månaden skulle kännas rimligt. En hundring per kvartal eller 250 per år kanske.Förslaget om möjlighet att betala för att slippa banners tackar jag för, det är något jag funderat över i många år, jag är osäker på hur många som skulle vara intresserade. Viktigt är också att det i så fall kan göras på ett smidigt sätt.
Vad skulle du vara villig att betala för att slippa banners,
per månad, per år?
Öhm, får kolla det med Hosey, det var han som fixade.
Ja! Han hämtar glass just nu, frågar när han är tillbaka i soffanHar du haft möjlighet att kolla?
Ok, glass och sambo är tillbaka och rapporten är som följer:Har du haft möjlighet att kolla?