Rejält varmt bad för jycken

Aningsfull

Trådstartare
Var ute och tränade idag. Eftersom att det var kallt hade jag med en thermos med riktigt varm choklad att dricka i pauserna. Vi talar rejält varm, inte drickbar förrän den fått stå och kallna lite.
Jag häller upp i min mugg, ställer ifrån mig muggen bredvid mig bak i bilen för att stänga thermosen och sätta tillbaka den i väskan. Hundarna lekte runt i skogen och roade sig och rastade sig.
Så kommer dvärgpinschern lika full i sjutton som vanligt och ska kolla vad jag gör, likt en gasell hoppade hon upp i bilen innan jag hann reagera och landade rakt i chokladen! :eek:

Där kan vi snacka bad i varmkälla.

Hon blev lite påverkad några sekunder, men sen var det full fart igen och jaga iväg och leka med dom andra hundarna. Tur att hon är hårdhudad. Men tusan också.. den var rejält varm den där chokladen. Det måste ha gjort sjukt ont. :crazy: Det hade det i alla fall gjort på mig.
 
Sv: Rejält varmt bad för jycken

Men stackarn! Hon gör nog inte om det iaf! :P
 
Sv: Rejält varmt bad för jycken

Det gör hon garanterat. :D Den där hunden har riktigt hög smärttröskel och är inte alltid så himla smart. :angel:
 
Sv: Rejält varmt bad för jycken

Men lilla tjejen, hon måste vara tuff.
Tindra hade tänkt prova nått likande när vi var och grillade i förra veckan... Hon älskar korv och korvar fanns det gott om, men de var i elden :crazy: nu hände det inget - men tänk om hon varit ännu glupskare... Ibland verkar våra fyrfota vänner inte alltför smarta :eek:
 
Sv: Rejält varmt bad för jycken

Det gör hon garanterat. :D Den där hunden har riktigt hög smärttröskel och är inte alltid så himla smart. :angel:

Det är ju det, jag tvekar inte en sekund på att hon gör om precis samma sak igen. Vad gäller saker som gör ont glömmer hon det fort. :D
 
Sv: Rejält varmt bad för jycken

*heh* Visionen jag fick av en pytteliten jycke med förvånad uppsyn som badar i en mugg med choklad var rätt komisk... :D
 
Sv: Rejält varmt bad för jycken

Oj, så typiskt glada och ivriga hundar!:love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp