Reining live från Österrike

Sv: Reining live från Österrike

Varför har man bara nummerlapp på den ena sidan? Det är svårt nog ändå att se numret tycker jag. Någon som vet varför det är så?

Ja det med nummerlappen var lite mysko.. ,men den är väl dom reglerna dom har i österrike då antagligen?

Thääääänks Alazzi du är guld.

Tack! Jag brukar kolla efter live sändningar och tipsar gärna vidare.

Hade hoppats på att AQHA/ VWB Bavarian Summer Show 2012, Kreuth hade visats men reiningen är ju en större tävling.

:) Vart är det du kollar efter livesändningar?

Underlaget verkar vara väldigt dåligt, då många hästar halkat rejält och en häst började hosta som sjutton av allt damm!

Okej:)

vet du vad det är för nivå på tävlingen? svenskt översatt;)

Det är en del svenska ekipage med och tävlar. Jag printade ut startlistorna för att bättre kunna hänga med.

Det är från NRHA-EM, alltså EM i reining. De första EM-klasserna går imorgon.

Okej tyckte det kändes som hög nivå på dom flesta tävlande.

Blir dock snart tokig på tjejen som sitter å skriker "yeaahh" "yeahhhh" "yeahhh" på läktaren hela tiden.;)

Tack, tack, tack! Alltid kul att titta på tävlingar av kvalité!

Har du några namn på svenskarna?

Bengt Uno Mattsson, Felix Larsson, Barbro Nidelius, Peter Nidelius, Sandra Bergstrom, Flemming Winberg, Jessica Winberg, tror det är alla.

De startar inte i de högsta klasserna, men det är ju bra att komma till start öht på den här nivån.

Vet någon hur man transprterar ner hästarna till tävlingen? Vilken rutt väljer man? Det har ju varit hemskt hett här i Tyskland och jag undrar hur man löst det hela. Lång resa.

Nu nördar jag fullständigt eftersom jag har två fönster öppna och livestream i båda. Det fanns livestream från Kreuth också
http://www.equinestream.com/

Måste dock dra ner ljudet annars blir det lite förvirrat

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 309
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 321
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 896
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka