Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
wrangler skrev:Dalsland: Öl, Vin, Whiskey, Regnvatten..... kör hela kittet ikväll!
Skål!
Zenith skrev:E ni igång IGEN??
Dalsland skrev:Du är min förebild i livet.......Rätta takterna!
wrangler skrev:Måste ut o pinka...
mizz skrev:Blir det förmildrande omständigheter om jag bjuder hästen oxå på't? Då kanske krafterna tar ut varandra och vi vinglar rakt.
Förvirrad stackare, bäst du bjuder på lite regnvatten!wrangler skrev:Shit! Fick vi just ett svarsinlägg på den ursprungliga frågan?!?
Uppsträckning nu så dom inte märker nåt!
Jaaa.......
Polly_Mulle skrev:Men de dricker ju glatt ur vattenpölar och badkaret i hagen? Ska man vända badkaret upp o ned varje natt och tömma ur allt vatten för att de inte ska få i sig regnvatten. Låta dem stå inne när det regnar/har regnat för att de inte ska kunna dricka ur vattenpölarna? Njaa, jag fiskar upp vatten ur en källa och ger mina ute i hagen och det dricks minst lika bra som vattnet inne i stallet...
Daniela skrev:Inte i regnvattnet väl....
mizz skrev:*buhähähähähä*
Jag måste sluta, sambon säger att jag måste avgiftas. Har ju inte ens varit ute och ta't upp ett hål i isen i tunnan. Eller var det buke han mena, kan inte vara, har ju bara varit uppkopplad hela em- kvällen.
Titta inte för djupt nu, och be för att vädergudarna framkallar nederbörd.