Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Hehe, tur jag inte är lika inne i mitt beroende än då. Tror på fullt allvar att jag kan sluta när som helst.

Dags för mig att gå och sova nu.

Natti, natti och önskan om fortsatt regnande :bump:

Jag kan också skriva några PM. Hur många vill du ha?
Ska jag parfymera dom med RV?
:love:

Eftersom nu ingen annan orkar släpa sig bort (hugga sig loss???) ur RV-tunnan så tar väl jag tag i det hela och gör ett upprop:

HALLÅ!!!!!!!! VAR ÄR NI??? VAKNA!!!!!

Så, hörde ni? :D

Det är populärt med årsmöten vid den här tiden på året och nu undrar jag om det inte är dags för oss med?!?

Såå, vilka ämnen behöver behandlas?

* Regnvatten

* Mera regn

* Effektivare uppsamling

* Möjligheten att dra pipelines från pölarna till Wranglers gård

* Samla klanen hos Wrangler

Nåt mer...?

Nä, inte glida tillbaka nu, upp ur dimmorna och lyssna här- Wrangler utses som naturlig ordförande då hon är trådskapare! :banana:

Wrangler? Wraaaangleeer??

Det var väl som...... *rycker blåslampan från Dalsland och riktar den mot Wrangler*

Hörru Stetsonbruden, spotta ut isbitarna och höj din fagra stämma! Eller ännu bättre, snärta till med lassot så startar vi mötet!

Och var tror du att du ska, Dalsland?!? :mad: Kom genast tillbaka, det där är min tunna! Nej, sluta nu, jag var där först...! *försöker förtvivlat hindra Dalsland från att krypa ner i min tunna*

Jaha, där var hon borta... och var är Wrangler nu då? *kastar en blick i Dalslands tunna* Aha, trodde du att du skulle komma undan va? Aaaajjj, nej låt bli att piska mig med lassot! Suta!!! *kastar mig i Wranglers tomma tunna*

Mötet inställt! *blubb*

Mötet inställt????? :mad:

Nä det går jag inte med på!
Jag ser en westernhatt på botten av en av mina tunnor. Jag ska kolla om ordföranden kan gömma sej under den.
Återkommer strax! :D

*dyker ner på obestämd framtid och kommer förhoppningsvis snart tillbaka med wrangler*

*blub,blub*

*kikar upp ur isen*

Hur gick det? Hittade du Wrangler?

Eller var det bara en tom hatt...? :angel:

Ni kan väl rycka mig i håret när ni är klara! :D

*blurp*

Jo då! Wrangler låg där på botten och sörplade nöjd och glad.
Om den fördruckna stackaren kan lockas upp till ytan eller inte är däremot en annan sak.
Jag snodde hatten men wrangler offrade den och stannade kvar.

Nåväl. Förr eller senare måste ju även en cowgirl upp till ytan och andas. Eller.
*kikar oroligt ner i tunnan*

*blub*

Äh, locka lite med lassot så kommer hon! :D

Eller ännu bättre, tala om för henne att det står en full utrustad :angel: cowboy på gården, med hatt, lasso, bössa och häst och väntar på att få rida ut med henne i solnedgången över prärien, det gör nog susen ska du se! :)

*blurp*

Men då måste du lova att ta väl hand om den! Jag kan inte ha den kvar pga ändrade förhållanden....jag har skaffat en ny tunna!! :love:

Hur är den nya tunnan? :love:
Kan jag inte få pilla lite på båda två bara för att det är så gött?
:cool: peta peta :cool:

Jag veeeet inte, den är ju alldeles ny....och jag är lite rädd om den.... :cool: Tänk om det händer nåt, och det går hål! :eek:

Ingen fara! jag ska bara KLÄmma...... menar peta lite försiktigt!
Ser du någon rosenknopp eller westernhatt i botten på den gamla eller nya?
Några stjärnsporrar som kan repa insidan?

Man måste vara om sej och kring sej och kolla noga!

*tar snabbt och diskret en slurp ur var tunna medans du är upptagen med kontrollen*

:eek: raap :eek:

Göttegött! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 474
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 289
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024