Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Jodå för faen... det oxå!

Undra om man skulle knyppla ihop hembrännings mackapären o börja bränna regnaeldvatten..... :idea:

*lägger pannan i djupa väck*

Kommer du att sälja det dunkvis, hinkvis eller tunnvis?
*hugad spekulant*

Äsch föresten. Nu fattar jag......bara för eget bruk! :angel: :D
Det går åt en del i vissa hushåll. :eek:

Fyyyyyy F--------n

Nu har jag varit ute och åkt baklängeskana med bil och släp. Kan ju säga lite smått att min kväll är räddad. Behöver inte ta ngt, känner mig speedad till tusen. Tror det var regnvattnets fel (gjorde backen till isgata).

Dalsland: Fräckt tilltag där, att ta in hela tunnan. :bow:

Mer tankbilsvis...:angel:

Går ju åt en del här men en viss buke-produktion kan ju va aktuell... :rofl:

Mizz! Genast ut med blåslampan o samla ihop isgatan i flytande form! Låt inget gå till spillo!!! :eek:

Mm. Man får ju tänka lite frammåt.
Jag är kanske inte lika vältränad som wrangler som springer och fyller på hela tiden.
Nya motions sättet? Fylla på karaffen och svinga bägaren med rätt muskelarbete?:cool:

Men du menar alltså att vi ska ta oss en tur med bil och släp (nu) och att det ska ha samma effekt som dryck?
*speedad till tusen*:rofl:

wrangler skrev:
Mizz! Genast ut med blåslampan o samla ihop isgatan i flytande form! Låt inget gå till spillo!!! :eek:
Smart! Du har skalle för affärer! *impad men kanske en aning orolig*

Jag rekommenderar INTE att kana bakåt med bil och släp, hör ni det, INTE. *Funderar starkt på att gå ut och doppa huvudet i regnvattentunnan för att lugna nerverna.* -Tror ni det hjälper?

Men lilla männska! :eek: Ut o stoppa huvvet i tunnan omedelbums!

Dalsland; Hästhandlargebitet funkar ju inte men jag tror jag har hittat min nisch nu! Inte vara orolig, då har du stuckit upp huvvet ur tunnan o andats för många gånger! :cool:

Klart det hjälper! Kolla bara hur cool wrangler är :love:

Men åk inte baklänges igen. Vi är ju lite rädda om dej och vill inte att du skadar dej!!! :cry:

wrangler skrev:

:eek: Nuuu? *ömklig ton* Kan inte mina stackars nerver få lugna ner sig först? *säger med fast övertygelse* Men du har rätt. Inget får gå till spillo? *ta-da* *marcherar iväg med blåslampa, hink och spade*

Förresten är det smaksättning om det är grus med? *tänker på allt grus jag var tvungen att skyffla ut för att komma loss* Eller är det förorening?

Men jag gillar ju luft och syre. Kanske inte lika mycke som drycken men i alla fall. :)

*andas och dricker om vartannat*

Ah...lite grus är aldrig fel. Passar på att rensa tarmen litegranna samtidigt som man har roligt! :D

Har du förlagt silen? Använd den annars :idea:
Jag rekomenderar en grovmaskad sil.:D

Syre är för den mesige *nickar bestämt* Det ultimata är att lära sig andas i tunnan. På så sätt slösar man inte med viktiga ting, vad de nu månde vara. *kliar sig förvirrat i huvudet*

Och förresten, Vaad i hela världen får dig att ge dig ut på självmordsuppdrag en regnvattendrickar kväll som denna?!? Idioti! :crazy:

Om du har förlagt silen så ta spångrepen! :D

wrangler skrev:
Ah...lite grus är aldrig fel. Passar på att rensa tarmen litegranna samtidigt som man har roligt! :D

Sandkolik är det ngt som går på människor oxå? Eller är det så enkelt att lite skit rensar magen.

*bugar sig inför den allsmäktige regnvattenguden wrangler*:bow: :bow: :bow:

Äh, vad sjuttsingen, även jag hade kusar som krävde kranvatten. Släpet hängde med i bara farten.

:idea: :idea: Spångrepen, ingen dum idé. Med eller utan spån. Har hört att ekfat kan ge en bra smak, går det månntro lika bra med granspån. :confused:

Senast ändrad av en moderator:

Nu börjar det likna äkta regnvattendrickartrådsläge! :D

*nickar nöjt*

VIVA la förvirring o syrebrist! :bow:

Och som rutinerad drinkare funkar halmgrepen ännu bättre!
Då slipper man käka på ett tag och kan tugga i sej vattnet och vara nöjd med det.
Man får ju tänka lite på allt spring till kylskåpet man kan slippa också. :idea:

Men det kräver ganska bra tänder. *visar upp ett bländande leende* :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 483
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 293
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Träning och hälsa del 12