Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Amigot ÄR super!
Det andas, håller tätt och utan fyllning är det ju så behändigt att bara vika ihop o ta med sig på tävling o.s.v.
Plättlätt o bara ta med sig ner till ridhuset om det regnar när man går ner. Jag älskar det
Vet ej hur kvaliten är men gekås har regntäcken som är teflonbeh. och som andas för en billig peng
Kanske är ngn. här som har ett som kan säga ngt. om dem.
Kollade också på dessa när jag var där sist, såg faktikst Riktigt bra ut för de pengarna.
Teflonbehandlade, hade bogveck och andasfunktion. I fina färger dessutom!
Fast jag var ju där förra veckan.. Så det är för sent
wingil: Jag har också en lurvis med JÄTTEpäls (nordis).
Tvättade hennes TM täcke i går och där blev massor av hår i maskinen. Som du säger, det är väl kanske olika. Vad hästen har för päls eller hur man sköter täcket.
Jag.. hrm.. tvättar faktiskt inte mina täcken speciellt ofta ( )
Har fått för mig att de håller längre då
Och sen vet jag inte vad det var för märke på dem? Har för mig det var något som jag aldrig hade sett förr.
Jag är lite kinkig och köper helst märken som jag Vet brukar vara bra i kvaliten
7083 Himalaya Regn
ett regntäcke som även kan användas som utegångs-, stall- och transporttäcke. Täcket är rivstarkt eftersom det är specialvävt i 600 denier polyester Diamond ripstop. Innerfoder i mjuk polyester. Det är vattentätt samt har "andasfunktion". Dubbla snabb-bogspännen, kryssgjordar, benremmar och svansrem ingår. Andas egenskap 3000 mvt Vattenpelare 3000 mm
Blå med marin/ljusblå detaljer Brun med beige/mörkbruna detaljer .
Material: Polyester
Färg: Blå, Brun
Storlek: 105-165 cm
399kr....
Eller:
7034 Mac Pro Rain Special
ett regntäcke som även kan användas som stall- och transporttäcke. Täcket är rivstarkt eftersom det är specialvävt i 600 denier Ripstop polyester. Det är vattentätt samt har "andasfunktion". Teflonbehandlat. Fodrat med tunt polyesterfoder samt nylon i bogen för att förhindra skav. Bogveck för bästa rörelsefrihet. 2 ställbara snabbspännen i bogen , kryssgjordar, benremmar och svansskydd ingår.
Beige/brun rutigt med beige kantband och svart passpoal. Stl: 115-165 cm
Jag har ett Shires Typhoon som jag är väldigt nöjd med. Det har andas-funktion, bogveck, kryssgjordar och är fodrat i bomull. Kostar ca 695,- Finns i olika färger!
ja köpte ett teflonbehandlat regntäcke, ofodrat förra sommaren hos eriks hästsport tror ja det heter..ligger vid slöinge iallafall. det var rosa med gråa remmar o jättebra! kommer inte ihåg vad det kostade men det var nåt på 700 tror ja...
Tjaa.. kan vara en lösning på problemet Olika foder. Den lösningen kör vi på.
CallMeAce: Kanske är värt att åka dit och kolla då, ligger ju inte alls långt från där jag bor heller (rätt på motorvägen sen är man där, enkelt och bra ).
Var jättelängesen jag var där också.. *hm*
Hundavel & Ras Det är väl ingen som skrivit att det är en sjuk ras, men att det finns saker som verkar dyka upp och som det kan vara värt att se upp...