Regntäcke

S

sara

Ska införskaffa ett regntäcke till sommarhästen imorgon. Täcket ska vara tätt /kan ju vara bra ;)) gärna andas och inte vara alltför tjockt. Det ska gå att köpa i Stockholm eller öster om staden. Några förslag? Absolut inte över tusenlappen.

Lillhästen i Stav har ju regntäcken för 520 kr, Light Protector. Funkar kalas!
Dock ligger ju Lillhästen söder om stan men ändå... :smirk:

Tack, men jag tror att det blir lite varmt med fleecefoder på sommaren. Några andra förslag?

Jag gillar täcken från Shires, skulle ta en tripp till Ekohallen och leta där om jag vore som du.
www.shires-equestrian.co.uk

Ekohallen är återförsäljare för tex. Shires, Capriati, Horseware(?), Sverigetäcken har jag sett mfl. Tycker att det är en bra affär övh. :)
Annars har jag ett jättefint brunmönstrat regntäcke från Event, (finns på Granngården, lokala ridshopar etc) rekommenderas!

Skulle inte rekommendera att ha fleecefoder inuti täckena, det fastnar så mycket päls och skräp i dom... :crazy:

Mvh Huntress :)

Liknande trådar

Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
411
Senast: Sassy
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 097
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 332
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18