mandaaa_

Trådstartare
Ska rida en förenklad fälttävlan imorgon, kommer garanterar regna, och kom nu att tänka på klädsel :rofl:
Kan man ha en vanlig everst svartvit regn/vind/höst jacka på sig, eller ska jag köra på bara en tröja ?

Sv: regnjacka

Ösregnar det kan det ju vara skönt med en regnjacka.

Själv när jag rider så skulle jag knappast märka om det haglade:angel:. Har ridit i ösregn och var först när vi kom i mål som jag insåg att både jag och hästen såg ut som ett par dränkta hamstrar:)

Sv: regnjacka

hahaha ja och jag som var bombsäker på regn fick en chock imorse när det var sol, så jag red i tshirt :D

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 311
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 176
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
718
Senast: Miingla
·
Kläder & Bli fin Jag behöver en ny regnjacka och kollar runt lite. Är det nån som har en riktigt bra regnjacka som ni kan tipsa om? Jag vill ha en som...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 985
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar