C

corina_w

Vad brukar ni ha på er på tävling när det regnar? Som jag fattat TR (har bara ridit en ritt själv och då var det solksken) så måste man ha ridbyxor, men då blir man ju genomblöt om det regnar.....eller får man rida i typ regnställ :confused:

Sv: Regn....

Klart du får ha regnställ!

Själv använder jag sådana "halva" som man kan rulla upp till ett bälte när det små regnar, eller som akut byxor.

Sv: Regn....

Vad bra!:) Skulle ju inte vara så skönt att rida en hel ritt i dyblöta ridbyxor precis.....:crazy:

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
682
Senast: Snurrfia
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
573
Senast: Mli
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 187
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 176
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka