Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja dyra är bara förnamnet. En bekant berättade igår att han betalar 17.000 kr om året för sin fralla.Har aldrig varit med om att få reservationer efter skador/sjukdomar om jag inte ändrat något i försäkringen.
Har inte Agria till något djur, svindyra
Ja dyra är bara förnamnet. En bekant berättade igår att han betalar 17.000 kr om året för sin fralla.
Verkar ju mysko (inte från din sida) har aldrig hört eller varit med om att få reservation. I perioder har vi nyttjat försäkringen ganska friskt till hundar/ hästar och aldrig fått reservation. Då faller ju halva grejen med försäkringen om man bara får nyttja den för ett framben "en gång".Det står att hunden har reservation för skadan som inträffade 2021 gällande hälta. Den skadan var ett veterinärbesök. Hunden blev bra med bara vila. Jag blev helt ställd när jag upptäckte reservationen. Det var ju ett tag sedan och bara en resa till veterinären. Jag fick faktiskt ringa och fråga vad det var för skada.
Lite så jag också känner, det är därför som jag undrar hur det är på andra bolag. Sedan kanske jag kunde ha förstått det om reservationen kom i försäkringen vid brytpunkten mellan 21 och 22 eller om det varit fortsatta problem med skadan under 22. Men att komma nu 23 känns lite väl märkligt när det har varit något alls under 22.Verkar ju mysko (inte från din sida) har aldrig hört eller varit med om att få reservation. I perioder har vi nyttjat försäkringen ganska friskt till hundar/ hästar och aldrig fått reservation. Då faller ju halva grejen med försäkringen om man bara får nyttja den för ett framben "en gång".
Jag hade rakt av stoppat autogirot om jag var du - såna j-a dumheter!Jag flyttade mina hundar till annat bolag för jag tycker Agria har varit så fruktansvärt stelbenta och fyrkantiga.
Just nu väntar jag på att de ska avsluta min försäkring på en häst jag tog bort i juni. Skickat in papper mm men enda svaret jag får är att det är ett pågående ärende och det dras fortfarande pengar för försäkring på häst som inte längre är i livet
Har alltid tyckt agria varit bra men nu är det tredje gången de bråkar så jag har bytt.
Tror inte detta bidrog något till tråden mer jag som klagade av mig.
Kan inte. Har en häst kvar och den är över 20 så inget försäkringsbolag som vill teckna om så låter det rulla på tills Agria släpper det. annars hade det varit stoppat för länge senJag hade rakt av stoppat autogirot om jag var du - såna j-a dumheter!
Ah, okej, då förstår jag!Kan inte. Har en häst kvar och den är över 20 så inget försäkringsbolag som vill teckna om så låter det rulla på tills Agria släpper det. annars hade det varit stoppat för länge sen
Jo då, stoppar du autogirot så får du faktura istället och kan då betala den som ska betalas och helt enkelt skita i den som inte ska betalas. När den är avslutad på riktigt kan du ansöka om autogiro igenKan inte. Har en häst kvar och den är över 20 så inget försäkringsbolag som vill teckna om så låter det rulla på tills Agria släpper det. annars hade det varit stoppat för länge sen
Jag kanske missar något, men varför stoppar du inte betalningen för den försäkringen? Om den dras på autogiro så kan du ju stoppa autogirot för den.Jag flyttade mina hundar till annat bolag för jag tycker Agria har varit så fruktansvärt stelbenta och fyrkantiga.
Just nu väntar jag på att de ska avsluta min försäkring på en häst jag tog bort i juni. Skickat in papper mm men enda svaret jag får är att det är ett pågående ärende och det dras fortfarande pengar för försäkring på häst som inte längre är i livet
Har alltid tyckt agria varit bra men nu är det tredje gången de bråkar så jag har bytt.
Tror inte detta bidrog något till tråden mer jag som klagade av mig.