Registreringsbevis

Daff

Trådstartare
Hur ska registeringsbeviset/stamtavlan/veterinärintyget som man bland annat visar upp på utstälning se ut?

När jag kom hem från jobbet en dag hade Doris gnagt en del på sitt, jag har tejpat ihop de ca 4 bitar hon hade delat det i men nu börjar jag undra om hon kanske har ätit upp mer än jag trodde...

Är det någon som kan vara snäll och ta en bild på båda sidor av reg.beviset och lägga upp den här?

Tror ni det gör något att det är lite tuggmärken i kanterna? Hela Veterinärintygsdelen är i en del, förutom det övre högra hörnet där det fattas ca 2*3 cm.

Vi ska på utställning 13/11 och jag funderar om jag ska måste beställa ett nytt, det kostar ca 500 kronor så jag drar mig lite... :o

Sv: Registreringsbevis

Det räcker ju med att du har med veterinärdelen, om den är hel skulle jag inte oroa mig.
Tuggmärken i kanterna behöver du nog inte oroa dig över.

Men i framtiden ska du nog förvara all på ett säkrare ställe ;)

Haha jaaa jag tyckte ju att det låg ganska säkert på skrivbordet men tydligen inte ;)

Tack för svaret iaf, det låter ju lovande! Jag försökte googla fram en bild men jag hittade bara en på stamtave-delen och det sa ju inte så mycket.
Stämmer det då att det är två delar med stamtavlan (sammanlagt ett A4) och en del (halv A4) med veterinär delen?

Vad bra, jag tyckte det såg lite "tomt" ut så jag fick för mig att det nog skulle vara en en del till, men då slipper jag oroa mig!

Liknande trådar

Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 371
Hundhälsa Den 30/11 var jag hos veterinären med min yngsta hund (hon är 13 månader) eftersom jag hade märkt att hennes lymfknutor vid halsen var...
Svar
5
· Visningar
2 066
Senast: Nirvana
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 258
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX