Registrering av föl hos AQHA

R

ronjabus

Är det någon som har gjort det här online? Jag har fyllt i alla uppgifter (anser jag) men får inte genom registreringen ändå och kan inte fatta var felet ligger... Skulle verkligen behöva hjälp av någon som kan det här!

Sv: Registrering av föl hos AQHA

Hur menar du att den inte går igenom? Vad står det?

Den går ju inte igenom direkt utan någon på AQHA måste ju godkänna den så att säga.
Du måste också ha betalt registreringen innan det är klart samt skickat in dna test på mamman om det är hennes första föl.

Får du något meddelande i anslutning till registreringen? Eller står det något under "pending registration" eller liknande?

Behöver mer info :)

Fick tillslut igenom det... Såg inte knappen där man gjorde betalningen. Men efter det var gjort gic det att slutföra.
Vad händer nu? Går AQHA igenom uppgifterna och skickar hit ett registreringsbevis? Är fotona som jag laddade upp med på det?

Ett foto är med om du har valt att ha det med på registreringsbeviset.

Du får hem det i brevlådan efter det är tillverkat. Du kan kolla på AQHA name search under tiden, när namnet på ditt föl är med där vet du att det är klart och reg beviset är på väg.

Liknande trådar

Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
387
Senast: Nepenthe
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 486
Senast: Emma-pemma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Soapbubble
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 780
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka