fjordtokan
Trådstartare
Va har ni för reflexer på er när ni är ute och kör? Även om jag inte är ute i mörkret så är det grått och tråkigt rätt ofta och då behövs reflexerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räcker det med röda reflexer eller måste man ha lampor? Jag har en sulky och vill inte ha för mycket bråte på vagnen
Reflex på pisken var väldigt smart! De flesta här omkring tar väldig hänsyn när man kommer med häst o vagn men inte alla.
Ingela_S Ja jag letar också reflextäcke för körning men tycker att de jag har hittat har alldeles för lite reflexer på sig, man vill ju att de ska synas ordentligt.
Ja jag letar också reflextäcke för körning men tycker att de jag har hittat har alldeles för lite reflexer på sig, man vill ju att de ska synas ordentligt.
Tack! Blir att införskaffa lyse nu då till vintern. Idag var det riktigt skumt innan vi kom hem.
Jag måste ut minst 50 m på allmän väg även om jag ska köra på enskild och det är ju alltid en fördel om man syns.